دانلود فیلم شین

شین
شین فیلمی در ژانر وحشت است که داستان پیچیده ای را به تصویر میکشد. شین در مورد گذشته ای است که گریزی از آن نیست. اشتباهاتی که افراد در گذشته مرتکب شده اند، برای همیشه زندگی آنها را تحت تأثیر قرار می دهد. از زنده ها کاری بر نمی آید و تمام امید شخصیت ها این است که یک مرده آن ها را حلال کند.

60 دقیقه 1396 4,747 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم شین با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم شین
◀️ معرفی فیلم شین در ویکی پدیا

شین فیلمی به نویسندگی و کارگردانی میثم کزازی و به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی محصول سال ۱۳۹۷ است. شهاب حسینی علاوه بر بازی، به‌عنوان مشاور کارگردان نیز در این پروژه سینمایی حضور دارد.

«شین» محصول سال ۱۳۹۷ است که در جشنواره فیلم فجر رونمایی شده و یک نشست خبری پرحاشیه هم برای آن برگزار شد.

بازیگزان فیلم شین

این فیلم با بازی جمشید هاشم‌پور، شهاب حسینی، محمود پاک‌نیت، غزاله نظر، آتش تقی‌پور، محمود بصیری، هوشنگ توکلی، سیامک اطلسی و فخرالدین صدیق‌شریف در ژانر ترسناک ساخته شده که البته کارگردانش تاکید کرده بود، قصد نداشته که یک فیلم ترسناک بسازد وبه دلیل مشابه بودن اتمسفرهای بیشتر فیلم‌ها، واژه «ترسناک» را ظلم در حق این فیلم می‌دانست. کزازی «شین» را یک درام خانوادگی معرفی کرده که از چاشنی دلهره برای آن استفاده شده است.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم شین

تصاویر فیلم شین

تیزر فیلم
دانلود فیلم شین
پشتیبانی
دیدگاه 0