دانلود فیلم بالای آسمان زیر آب

هاله و شوهرش امیر باید با شرایط سختی کنار بیایند: پسر چهار ساله آنها ایلیا ناگهان صحبت نمی‌کند. واضح است که هیچ دلیل فیزیولوژیکی وجود ندارد، بنابراین آنها به یک روان درمانگر مراجعه می کنند که راه حل اساسی ارائه می دهد. مادر ایلیا که تا به حال از او مراقبت کرده است، قرار است کنار بنشیند در حالی که پدر وظیفه مراقبت از کودک را بر عهده می گیرد. این تغییر در نظم تثبیت شده، خانواده را وارد یک مارپیچ رو به پایین تنش و پرخاشگری می‌کند و دیدن راهی برای خروج از آن بسیار دشوار است.

--- 671 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم  بالای آسمان زیر آب با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم  بالای آسمان زیر آب
◀️ معرفی فیلم بالای آسمان زیر آب در ویکی پدیا

داستان این فیلم که قرار است با عنوان بین‌المللی «Like A Fish On The Moon» اکران و پخش شود، درباره یک خانواده سه‌نفره است که اتفاقی ساده در زندگی روزمره، آن‌ها را به مرز التهاب و فروپاشی می‌کشاند.

افتخارات فیلم بالای آسمان زیر آب

فیلم «بالای آسمان زیر آب» ساخته «درناز حاجیها» نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی پروکسیمای جشنواره فیلم کارلووی واری خواهد بود که از تاریخ اول تا نهم جولای (۱۰ تا ۱۸ تیرماه) در کشور جمهوری چک برگزار خواهد شد.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی 

تیزر فیلم بالای آسمان زیر آب
دانلود فیلم بالای آسمان زیر آب
پشتیبانی
دیدگاه 0