✅  دانلود قانونی فیلم برادران لیلا با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود  فیلم برادران لیلا همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم برادران لیلا
◀️ معرفی فیلم برادران لیلی در ویکی پدیا

سومین فیلم بلند سعید روستایی بعد از دو تجربه موفق ابد و یک روز و متری شیش و نیم. برادران لیلا درامی اجتماعی با موضوعی ملتهب است، که در تهران کلید خورده.این فیلم سینمایی به تهیه کنندگیِ مشترک جواد نوروزبیگی و سعید روستایی ساخته شد.

این سومین همکاری پیاپی معادی و روستایی است که دو فیلم موفق «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» حاصل همکاری‌های قبلی آنها بوده است.

بعد از دو کاراکتر مرتضی و صمد حالا پیمان معادی در نقش منوچهر فیلم «برادران لیلا» به سینماها می‌آید تا در کنار ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده و سعید پورصمیمی جمع بازیگران این فیلم را تشکیل دهد.

 داستان فیلم برادران لیلا

در سن چهل سالگی، لیلا تمام زندگی خود را صرف مراقبت از والدین و چهار برادرش کرده است. خانواده‌ای که در شرایط تحریم ایران دائما در حال بحث و زیر فشار قرض‌های متعدد است. در حالی که برادران او به سختی تلاش می‌کنند که خرج زندگی خود را دربیاورند، در این شرایط لیلا نقشه‌ ای می‌چیند.

بازیگران فیلم برادران لیلی

ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، سعید پورصمیمی، فرهاد اصلانی، محمد علیمحمدی و پیمان معادی از جمله بازیگران این فیلم هستند و کمپانی فرانسوی «Wild Bunch» نیز بخش بین‌المللی این فیلم بر بر عهده دارد.

جوایز و افتخارات فیلم برادران لیلا

«برادران لیلا» برنده جایزه فیپرشی جشنواره کن

فیلم «برادان لیلا» توانست برنده جایزه بزرگ فیپرشی یا فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم در جشنواره فیلم کن شود، این جایزه از سال ۱۹۴۶ توسط منتقدین منتخب این انجمن انتخاب می‌شود.

در متن اهدای این جایزه آمده «برادران لیلا» به خاطر:«توانایی کارگردان در خلق داستانی درگیر کننده، دادن بینش عمیق فرهنگی و خلق یک ریزبوم از خانواده‌ای تحت سیطره پدرسالاری و مردسالاری ناکارآمد» این جایزه را دریافت کرده است.»

سعید روستایی بعد از کسی این جایزه گفت:«ممنونم از بابت این جایزه خیلی مهم. این جایزه از بابت‌های زیادی برایم ارزشمند است که یکی این است که بزرگان تاریخ سینما این جایزه را بدست آوردند و خوش شانس بودم که من هم توانستم به آن دست پیدا کنم. همچنین برایم با ارزش است که جایزه را از منتقدین می‌گیرم که یکی از پایه‌های مهم سینما هستند. از طرف خودم و همه اعضای فیلم این جایزه بسیار مهم را تقدیم می‌کنم به مردم داغ‌دار کشور عزیزم در شهر آبادان»

دیپلم افتخار جشنواره مونیخ به «برادران لیلا» رسید

یلم «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی دیپلم افتخار جشنواره را در بخش فیلم‌ های خارجی زبان دریافت کرد.
.
جشنواره فیلم مونیخ که در سال ۲۰۲۰ به صورت آنلاین و در سال ۲۰۲۱ به کاهش تعداد فیلم‌های و عمدتا به صورت مجازی برگزار شد، برای نخستین بار از آغاز همه‌گیری کرونا از تاریخ ۲۳ ژوئن تا ۲ جولای (۲ تا ۱۱ تیرماه) به صورت حضوری برگزار شد.
.

«برادران لیلا»  توقیف شد

جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی می‌گوید با شناختی که از مدیران سازمان سینمایی دارد بعید می‌داند فیلمی را که به خارج از کشور رفته و جایزه هم گرفته است آرشیو کنند.

سعید روستایی پیش از این گفته بود : ترجیح می‌دهم فیلم «برادران لیلا» توقیف شود تا اینکه سانسور شود .

وزیر ارشاد در پاسخ به خبرنگارانی که پرسیدند، “برادران لیلا” قطعا در ایران اکران نمی‌شود، گفت: طبق روال قانونی ان‌شاءالله عمل می‌شود. ممکن است که تبصره یا ماده‌ای وجود داشته باشد و بتواند مشمول آن شود اما من به دوستان در سازمان سینمایی گفتم مُر قانون را رعایت کنند.

اعلام برائت سازمان سینمایی از جریان توقیف فیلم «برادران لیلا»

در حالی که جواد نوروزبیگی تهیه کننده «برادران لیلا» در برنامه سینما معیار رادیوگفتگو از بازبینی این فیلم توسط هیاتی از مدیران سینما سخن گفته بود، حالا روح‌الله سهرابی مدیرکل نظارت بر عرضه سینما در گفتگو با اعتمادآنلاین از ورود نهادهای غیرسینمایی به ماجرای فیلم حرف زده است.

روح الله سهرابی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم، درباره حواشی مطرح‌شده مبنی بر احتمال توقیف فیلم «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی گفت: برنامه مدیران مربوطه در دولت سیزدهم این است که هیچ فیلمی از جانب سازمان سینمایی و وزارت ارشاد توقیف نشود.

او توضیح داد: فیلم «برادران لیلا» زمانی در جشنواره کن شرکت کرد که به لحاظ مونتاژی اساساً آماده نبود ولی ظاهراً با هماهنگی‌های صورت‌گرفته این فیلم حتی پیش از اتمام مونتاژ و جلوه‌های ویژه و پس‌تولید در این جشنواره شرکت کرد. طبق آیین‌نامه و راهبرد حضورهای بین‌المللی، حتماً فیلم‌ها برای حضور در مجامع بین‌المللی باید پروانه نمایش داشته باشند که متاسفانه فیلم برادران لیلا فاقد پروانه نمایش بود. فیلم برادران لیلا برخلاف آیین‌نامه‌ها و قوانین وزارت ارشاد بدون اخذ مجوز نمایش در جشنواره‌های خارجی شرکت کرد که کارگردان فیلم نیز صراحتاً به این موضوع اشاره کرد.

سهرابی در ادامه گفت: فارغ از رفتارهای عمومی و اجتماعی عوامل فیلم در چنین رویدادهایی که خلاف عرف و مصالح داخل کشور رفتار شده است، در اینجا بحث خود فیلم مطرح است که سازندگان آن از قوانین تخطی کرده و نکته حائز اهمیت دیگر اینکه در اقدامی مشابه نسخه اصلاح ‌نشده فیلم را در جشنواره ای در مونیخ نیز شرکت داده‌اند.

حمله مسعود فراستی به «برادران لیلا»

مسعود فراستی با انتشار مطلبی به نقد جایزه‌ای که فیلم سعید_روستایی در حاشیه جشنواره کن دریافت کرده است، پرداخت و نوشت: «دوستان کن رفته ی کن زده، نه فقط در کن، که در ونیز و برلین و اُسکار و… دهه هاست که دیگر خبری و اثری از هنر نیست. هر چه هست مفهوم زدگی است و سیاست زدگی. دوستان از خود بیخود نشوید و مرعوب زرق و برق و فرش قرمز نشوید. آنها هرگز فیلم ایرانی را بهتر از مردمتان نمیفهمند و شما نیز یک شبه، «جهانی» نمیشوید. پس ملی شوید و همیشه ملی بمانید تا بعد احیاناً جهانی.

برادران لیلا رسما توقیف شد

سازمان سینمایی اعلام کرد: پروانه نمایش فیلم سینمایی “برادران لیلا” به دلیل تخلفات و سرپیچی از مقررات از سوی تهیه‌کننده و کارگردان آن صادر نمی‌شود.

چیزی که نامشروع است اصلاحیه‌های شماست

مانی حقیقی خطاب به محمدخزاعی:«مخالفت سعید روستایی با سانسور فیلمش گناه نیست؛ حاکی از شرف اوست»

کارگردان «تفریق» در یادداشتش نوشته:«امروز از قول شما و در ارتباط با فیلم «برادران لیلا» ساخته‌ی آقای سعید روستایی در خبرها آمده بود که از نظر شما توقیف این فیلم «به سازمان سینمایی ارتباطی ندارد» و مشکل «رفتار غیرقانونی» آقای روستایی است. در ادامه سخنان‌تان فرموده‌اید که اگر آقای روستایی مثل مانی حقیقی «که همین الان در بازار بین‌المللی شرکت دارند، برای دریافت پروانه نمایش اقدام می‌کردند، مشکلی به وجود نمی‌آمد.» از آنجایی که نام مرا در این بحث به میان آورده‌اید،‌ لازم می‌دانم نکاتی را برای روشن شدن مواضعم با شما در میان بگذارم:
یک) مقوله‌ی «اصلاحیه»، دربست و بدون هیچ بحثی، مقوله‌ای نامشروع، غلط و غیرقابل قبول است. هنرمند یک کشور آزاد حق دارد بدون مداخله‌ی دولت، به شکل شفاف و رو در رو، مردم مملکتش را مخاطب قرار بدهد، حرفش را بزند، و واکنش مخاطبین‌اش را مشاهده کند. در شرایط فعلی متاسفانه این اصل اساسی مطلقا فراموش شده و جای خود را به مذاکرات غیرشفاف پشت پرده و چانه‌زنی‌های جانکاه برای کم و زیاد کردن «اصلاحیه»هایی داده که اغلب کاملا سلیقه‌ای و دلبخواهی و ناعادلانه اعمال می‌شوند. از نظر من، چیزی که «نامشروع»، «غیرمتعارف» و «هنجارشکن» است خود ماهیت مقوله‌ی «اصلاحیه» است،‌ نه حق‌جویی فیلم‌ساز در برابر آن.
دو) در غیاب این حق بدیهی و واضح، مخالفت محکم و سازش‌ناپذیر یک فیلم‌ساز با اصلاحیه‌های شورای پروانه نمایش حق او است. اصلاحیه‌های شورای پروانه نمایش نه تنها آیات آسمانی نیستند، ‌بلکه اغلب حاکی از سوتفاهم‌های عمیق و وحشت بی‌دلیل اعضای شورا از مضامین فیلم مورد بحث‌اند. به همین دلیل است که بخش عمده‌ی این اصلاحیه‌ها اغلب مورد بحث قرار می‌گیرند و حتی گاهی، به درستی، پس گرفته می‌شوند.
برادران لیلا قاچاق شد/واکنش تهیه‌کننده «برادران لیلا» به تماشای نسخه قاچاق

تهیه‌کننده فیلم «برادران لیلا» با اعلام اینکه شورای پروانه ساخت دولت گذشته فهرستی رسمی برای اصلاحات فیلمنامه به سازندگان فیلم ابلاغ نکرده بود، از مدیران سینمایی درخواست کرد که با توجه به پخش نسخه قاچاق فیلم، اجازه پخش «برادران لیلا» در سینماها و پلتفرم‌ها داده شود.

روزنامه جوان:

در پاسخ به «برادران لیلا»، جایزه پدر به جشنواره فجر اضافه شود

روزنامه جوان همزمان با پخش فیلم «برادران لیلا» و بدلیل بی‌احترامی به مقام پدر، پیشنهاد داد جشنواره فیلم پدر راه‌اندازی شود.

در یادداشت این رسانه آمده: «سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی اشتهای سیری‌ناپذیری برای وارونه‌نمایی از سیمای مهربان پدر ایرانی دارند. فیلم‌هایی از جنس برادران لیلا و… را باید حاصل یک فرآیند سفارشی دانست که از فراسوی مرز‌های فرهنگی ایران خود را به سینما تحمیل می‌کند.

شاید بد نباشد جشنواره‌ای با نام پدر برای تجلیل از جایگاه پدر ایرانی راه‌اندازی شود یا

شش ماه حبس برای سعید روستایی

اعتمادآنلاین در خبری از محکومیت شش ماهه سعید روستایی به حبس به جرم ساخت «برادران لیلا» و پخش آن در جشنواره کن با عنوان فعالیت تبلیغی علیه نظام خبر داد.در متن خبر این رسانه آمده:«سعید روستایی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد.در متن حکم او که به صورت اختصاصی در اختیار اعتمادآنلاین قرار گرفته آمده است: شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران سعید روستائی کارگردان فیلم برادران لیلا را به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم کرد، که یک بیستم آن قابل اجرا و مابقی به مدت ۵ سال تعلیق شده است، مستند این حکم، ساخت و پخش فیلم برادران لیلا در جشنواره کن بوده است.او همچنین به ۵ سال محرومیت از ملاقات با اهالی سینما و آموزش اجباری در شعبه قم دانشگاه صدا و سیما محکوم شده بود.

تصاویر عوامل برادران لیلی در کن

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم برادران لیلا

نامشخص

برادران لیلا در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. این فیلم قبل از نمایش در جشنوارهٔ کن پروانه نمایش دریافت نکرد و در ۳۰ خرداد ۱۴۰۱، سازمان سینمایی کشور آن را توقیف کرد.

این سازمان گفته که این فیلم «حتی یک مورد» از اصلاحیات را رعایت نکرده‌است.

در ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ برخی منابع از انتشار نسخه دیجیتال و اکران آنلاین برادران لیلا در فرانسه خبر دادند. همزمان با اعلام این خبر، نسخه غیرقانونی فیلم در ایران منتشر شد که با استقبال گسترده‌ای همراه بود.نوروزبیگی تماشای نسخهٔ غیرقانونی فیلم را «غیراخلاقی» دانست و گفت فیلم به‌صورت مینی‌سریال مجدداً پخش خواهد شد.

وزارت ارشاد انتشار غیرقانونی این فیلم را «عمدی» خواند. روستایی در واکنش گفت «ارشاد دست پیش می‌گیرد که پس نیفتد.» او همچنین برای پخش نسخهٔ «کامل‌تر» فیلم ابراز امیدواری کرد.


تصاویر فیلم برادران لیلا

 


تیزر فیلم برادران لیلا
دانلود فیلم برادران لیلا
پشتیبانی
دیدگاه 16

  • سید رسول - 29 آگوست, 2023

    سلام
    متاسفم برای سینما و فوتبال کشورم ، بیشترین حواشی و کمترین کیفیت رو همیشه ارائه دادن ، با وجود عملکرد ضعیفشون ، همیشه زبونشون درازه ، این چند سال اخیر هم کارگردانا یاد گرفتن مردم کشورمون رو بدبخت جلوه بدن و با تکان دادن دم جلو اجنبی جایزه بگیرن .
    بدبخت کسیه که اسیر هوا هوس خودش باشه . امام علی (ع)

  • علیرضا - 16 آگوست, 2023

    عالی

  • Michael - 15 آگوست, 2023

    این فیلم قرار نیست اصلا پخش شه درسته؟
    ما تا کی منتظر باشیم؟ خسته کردید ما رو؟
    اصلا نمی‌خوان پخشش کنن؟
    برای طرف میروند قضائی هم تشکیل دادن!!
    به نظرتون پخش میشه؟

  • غلامرضا تیموری کرمانشاهی - 19 می, 2023

    سلام و درود بر جناب سعید روستائی
    کارگردان عیار بالا و بسیار ارزشمند کشورمون ایران . از دور دست و اندیشه ایشان رو میبوسم که چنین هنرمندانه یک دوره ۴۰ ساله رو به زیبایی و اِشارت ِ هرچه تمامتر در دو ساعت شرح ِ کامل دادند .
    امیدوارم روزی ایشان رو از نزدیک ببینم

  • محمد - 08 آوریل, 2023

    بهترین فیلم بعد انقلاب که در دو ساعت تمام بدبختیهای ملت ایران را نشان داد .

  • آسیه رفیعی - 02 آوریل, 2023

    امروز ۱۳فروردین ۱۴۰۲ هست پس این فیلم برادران لیلا کی زمان دانلوش میاد که انجام بدیم ؟

    • kooodak - 04 آوریل, 2023

      لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی و قانونی فعال می گردد.

  • فاطمه - 01 آوریل, 2023

    پس چرا برادران لیلا رو دانلود نمیشه کرد؟

    • kooodak - 04 آوریل, 2023

      لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.

      • آسی - 07 آوریل, 2023

        همزمان با پخش خانگی یعنی چی؟فیلم برادران لیلا قراره بصورت سریال نمایش خانگی هم پخش بشه که اینطور میگید ؟ الان همه دیگه این فیلم رو دیدن و تعریف کردن . لطفاً سریع‌تر لینک رو فعال کنید .

        • kooodak - 07 آوریل, 2023

          کاربر گرامی
          فیلم به صورت غیرقانونی منتشر شده‌است.دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیر قانونی و غیررسمی که خسارت های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می کند. برای رد دین فیلم ها و سریالهایی که به صورت غیر رسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه ها مستقیما از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز میگردد

  • رامین - 31 مارس, 2023

    عالی

  • فاطمه - 29 مارس, 2023

    ببخشید کی میتونیم برادران لیلا رو دانلود کنیم

    • kooodak - 04 آوریل, 2023

      لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.

    • آسیه رفیعی - 02 آوریل, 2023

      سلام وقت بخیر. فیلم برادران لیلا کی میتونیم دانلود کنیم . کی در سایت حلال دانلود ارائه میشه؟ و آیا کامل و بدون سانسور ارائه میشه؟

      • kooodak - 04 آوریل, 2023

        لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.