دانلود فیلم خائن‌ کشی

خائن‌ کشی
داستان فیلم خائن کشی در دهه ۳۰ میگذرد و روایتگر ماجرایی از یک دزد است که تیر خورده و به دام پلیس افتاده اما پیش از رفتن به زندان تمام دارایی اش را به دوست صمیمی اش می‌سپارد اما رفیقش خیانت کرده و امانت‌دار خوبی نیست و همین ماجرا سبب می‌شود تا برای محاکمه رفیق خائنش از زندان فرار کند و این آغاز ماجرایی تازه است.

102 دقیقه 1400 4,972 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم خائن‌ کشی  با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم خائن‌ کشی
◀️ معرفی فیلم خائن‌ کشی در ویکی پدیا

خائن‌کشی فیلمی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی محصول سال ۱۴۰۰ است. این فیلم در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت ۶ جایزه بود و توانست سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس را کسب کند.

«خائن کشی» به جشنواره روتردام دعوت شد

جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی در پنجاه و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم روتردام در کشور هلند به نمایش گذاشته می‌شود.

داستان فیلم خائن‌ کشی

داستان فیلم در مورد گروهی است که می‌خواهند از بانک ملی دزدی کنند. مهدی، شاهرخ، گیو، اطلس و دیگرانی دزدان ظاهری بانک هستند. اما این پول را برای قرضه ملی دکتر مصدق می‌خواهند. دکتر مصدق بر سر این مسئله اصرار می‌ورزد که نفت ایران باید ملی شود. از سویی سرکردهٔ این گروه دلباخته زنی است اما در درگیری‌هایی که در جلوی بانک با پلیس بالا می‌گیرد او تیر می‌خورد و باقی فرار می‌کنند و …

بازیگران فیلم خائن کشی

بازیگرانی همچون  امیر آقایی، سارا بهرامی، پانته‌آ بهرام، پولاد کیمیایی، اندیشه فولادوند، حمید رضا آذرنگ، سعید پیردوست، سام درخشانی، رضا یزدانی، نرگس محمدی، الهام حمیدی، نسیم ادبی، فریبا نادری، شکیب شجره، پردیس پورعابدینی و فرهاد آئیش و با حضور مهران مدیری از جمله بازیگرانی هستند که پیش‌تر معرفی شده بودند.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم خائن‌ کشی

 


تصاویر فیلم خائن کشی

تیزر فیلم خائن‌ کشی
دانلود فیلم خائن‌ کشی
پشتیبانی
دیدگاه 0