دانلود فیلم مرد بازنده

حمد خسروی، در گیر و دار زندگی شخصی پرمساله‌اش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود. پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های احمد درمی‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

۶۰ دقیقه 7,918 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم مرد بازنده با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم مرد بازنده
◀️ معرفی فیلم مرد بازنده در ویکی پدیا

مرد بازنده فیلمی ایرانی در ژانر فیلم نوآر به کارگردانی محمدحسین مهدویان محصول سال ۱۴۰۰ است. نوشتن فیلم‌نامهٔ این فیلم بر عهدهٔ ابراهیم امینی، حسین حسنی و مهدویان بوده است. بازیگران این فیلم جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین‌پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، سجاد بابایی، منوچهر علی‌پور، شبنم قربانی، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی هستند.

مجوز ساخت این فیلم در آذر ۱۴۰۰ دریافت شد و مراحل فیلم‌برداری نیز یک هفته بعد آغاز شد. تهران و مازندران از مکان‌های تصویربرداری این پروژه بوده‌است. این فیلم برای اولین بار در ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

پیش بینی می شود با دریافت پروانه نمایش، این فیلم جزو گزینه های قطعی اکران نوروزی باشد.

محمدحسین مهدویان کارگردان «فیلم مرد بازنده» که در جمع فیلم‌های اکران نوروزی حاضر است، نسبت به اقدام صداوسیما در ندادن تیزر تبلیغاتی به این فیلم اعتراض کرد.

وی در صفحه شخصی خود نوشت: «به فیلم جدیدم که در حال اکران است تیزر نمی‌دهند. در برنامه‌ی خندوانه، تک‌تک کلمات مرتبط با فیلم جدیدم را قبل از پخش حذف می‌کنند. در آخر هم فیلم قبلی من را در پلتفرم‌شان رایگان پخش و برای‌اش حسابی تبلیغ می‌کنند. بسیار بی‌موقع، وسط تعطیلات نوروز، درست زمانی که فیلم جدیدم روی پرده است‌. این‌ها را کنار بدگویی‌ها و اسپویل عمدی داستان فیلم در زمان جشنواره بگذارید. یعنی همه چیز اتفاقی است؟
فیلم‌های روی پرده را زمین می‌زنند و همان فیلم‌ها را وقتی در رسانه‌های خودشان پخش می‌شود، عزیز می‌دارند.
آن‌ها با سینما دشمنی می‌کنند اما شما دوستی کنید. شما حواس‌تان پرت این چیزها نشود. فیلم “مرد بازنده” را در سینما ببینید. این همان فیلمی است که نمی‌خواهند تماشایش کنید.»

خلاصه داستان

احمد خسروی، در گیر و دار زندگی شخصی پرمساله‌اش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود. پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های احمد درمی‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد

چرا «مرد بازنده» موسیقی متن نداشت؟

موسیقی فیلم «مرد بازنده» به آهنگسازی حبیب خزایی‌فر هم‌اکنون در تمامی پلتفرم‌های جهانی موسیقی و در داخل ایران قابل دسترسی است.

به گفته خزایی‌فر فیلم «مرد بازنده» به موسیقی متن برای انتقال حس نیاز نداشته است؛ به همین دلیل تصمیم گرفته شده که از موسیقی متن برای این اثر سینمایی استفاده نشود و تنها به ساخت تیتراژ بسنده شود. ولی ساخت تیتراژ این فیلم که بدون موسیقی متن است، برای این آهنگساز دشوار بوده؛ زیرا در فیلمی که به مدت دو ساعت موسیقی متن ندارد پخش موسیقی تیتراژ شاید باعث می‌شد که ارتباط بین متن فیلم و تیتراژ به خوبی برقرار نشود.

اکران آنلاین فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه‌کنندگی امیر بنان و کامران حجازی و سرمایه‌گذاری مجتبی شاهزیدی تا پایان خرداد ماه در فیلیمو تمدید شد.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم مرد بازنده

بهار ۱۴۰۱


تصاویر فیلم مرد بازنده

 

دانلود فیلم مرد بازنده
پشتیبانی
دیدگاه 0