دانلود قسمت دوم سریال عقرب عاشق

در خلاصه داستان «عقرب عاشق» آمده است: بهداد٫ می میرد. او را در سردخانه می گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. مدتی بعد او سر حال و سر زنده در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب….

--- 514 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی قسمت دوم سریال عقرب عاشق با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال عقرب عاشق
◀️ معرفی سریال عقرب عاشق در ویکی پدیا

عقرب عاشق سومین سریال حسین سهیلی زاده بعد از مانکن و ملکه گدایان در نمایش خانگی است که در ۲۰ قسمت آماده می شود.

تصویربرداری این مجموعه در تهران و شهرهای شرقی کشور انجام شده و بخش دیگری از کار هم به سمت فضای ویژوال افکت پیش می رود.

داستان سریال  عقرب عاشق.
در خلاصه داستان «عقرب عاشق» آمده است: بهداد٫ می میرد. او را در سردخانه می گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. مدتی بعد او سر حال و سر زنده در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب….

فیلمنامه «عقرب عاشق» به طور مشترک توسط امین محمودی و حامد افضلی به نگارش در آمده است.همچنین این سریال، اولین تجربه تهیه‌کنندگی سید رضا محقق در زمینه شبکه نمایش خانگی است.

بازیگران سریال عقرب عاشق

آرمان درویش و محمدرضا فروتن که تجربه همکاری با حسین سهیلی زاده در سریال های مانکن و ملکه گدایان را داشته اند بار دیگر مقابل دوربین این کارگردان در سریال عقرب عاشق قرار خواهند گرفت.

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس با حضور آتنه فقیه نصیری و حسین پاکدل دیگر بازیگران این سریال هستند.

عوامل این سریال عبارتند از:

مدیر تولید: ابوالفضل افشاری، بازیگردان: علی صلاحی، طراح گریم: سید جلال موسوی، طراح لباس: نوید فرح‌مرزی، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، صدابردار: محمد مهدی آزادی، صداگذار: علی ظهوری، برنامه‌ریز: مسعود میمی، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، منشی صحنه: زهرا مهدوی، بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: اصغر پسندپور، مشاور نظامی: سرهنگ اصغرزاده، تصویربردار پشت صحنه: امیرحسین آرمند، تدوین: امین عابدی، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه‌های ویژه بصری: حسین امیریان، محمدرضا آتشی و امیر ولی‌خانی. عکس: هلیا رضایی.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی عقرب عاشق

۱۴۰۱


تیزر سریال عقرب عاشق

 


تصاویر سریال عقرب عاشق
دانلود قسمت دوم سریال عقرب عاشق
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی در پرداخت، لطفا با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-هر یک از فایل ها هم از طریق سروری در داخل ایران و هم سروری خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت. 3-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. پشتیبانی تلگرام :: صفحه راهنما شماره پشتیبانی: 09022018555
دیدگاه 0