دانلود قسمت چهارم سریال خوب بد جلف

خوب بد جلف رادیواکتیو
حسام بوالهوس که برای ربودن یک محموله مواد مخدر در جاده کمین کرده اشتباها کیک زرد را به جای آن می دزدد. در راه بازگشت به تهران به پژمان و سام برمی خورد که پس از گذراندن زمانی سخت و هولناک از جنگل نجات پیدا کرده اند. حسام نقشه های جالبی برای آن دو در سر دارد *مناسب برای بالای 13 سال*

60 دقیقه 1399 5,063 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی قسمت چهارم سریال خوب بد جلف با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال خوب بد جلف
◀️ معرفی سریال خوب بد جلف در ویکی پدیا
✅ پیمان قاسم خانی نویسنده و کارگردان فیلم «خوب، بد، جلف ؛ ارتش سری۲»، در مورد ساخت سری سوم «خوب، بد، جلف» گفت: سری دوم و سوم «خوب، بد، جلف» قرار بود یک سریال ۱۸ قسمتی شود، ۱۱ قسمتش نوشته شده بود اما به مشکلاتی خصوصا مشکلات مالی برخوردیم و در آن مقطع، تصمیم گرفتیم آن را به دو فیلم سینمایی تبدیل کنیم.

یمان قاسم خانی نویسنده و کارگردان فیلم «خوب، بد، جلف ؛ ارتش سری۲»، در مورد ساخت سری سوم «خوب، بد، جلف» گفت: سری دوم و سوم «خوب، بد، جلف» قرار بود یک سریال ۱۸ قسمتی شود، ۱۱ قسمتش نوشته شده بود اما به مشکلاتی خصوصا مشکلات مالی برخوردیم و در آن مقطع، تصمیم گرفتیم آن را به دو فیلم سینمایی تبدیل کنیم. برنامه مان این بود که هر دو را با هم بسازیم ولی پولمان نرسید و گفتیم اول «خوب، بد، جلف۲» را اکران کنیم و بعد سراغ سری سوم برویم.

او در ادامه اضافه کرد: سری دوم «خوب، بد، جلف» بیشتر مقدمه و داستان شناخت گروه فیلمسازی بود؛ بنابراین بخش‌های اکشن و جذاب ماجرا بیرون ماند. از طرفی هم تصمیم گرفتیم ادامه‌ «خوب، بد، جلف» را با همان فیلمنامه‌ی سریالی که نوشته بودیم بسازیم.  به نظرم «خوب، بد، جلف ۳»  به اندازه کافی ماجرا و سکانس‌های خنده دار دارد. فکر می‌کنم حدود ۱۰ تا ۱۲ قسمت می‌شود و با همین بازیگران سابق و بازیگران جدیدی جلوی دوربین خواهیم برد. هنوز اسمش قطعی نیست. مثلا یکی از اسم های مدنظرم «خوب بد جلف ۳؛ رادیو اکتیو» است.

قاسم خانی در پاسخ به سوال جیرانی که چرا از مهران مدیری در فیلم‌هایش استفاده نمی‌کند، گفت: مهران مدیری خیلی بازیگر گرانی است! اما جدا از این موضوع، مهران خیلی گرفتار است و کارهای مختلفی دارد. اما گاهی در حد نقش‌های کوتاه می‌تواند بیاید بازی کند. اتفاقا در «خوب بد جلف ۱»، نقش خبر چین را نوشته بودم و می‌خواستم مهران آن را  بازی کند ولی آن دوران هم گرفتار بود و نتوانست همکاری کند. ولی ممکن است در آینده این اتفاق بیفتد. ۱۶ مرداد ۹۹

 

✅ سریال «خوب بد جلف» در حالی کلید خورد که ریحانه پارسا از پروژه کناره گیری کرد. / ۲۳ مهر ۹۹


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی قسمت چهارم سریال خوب بد جلف

۱ اسفند ۹۹


تیزر قسمت چهارم سریال خوب بد جلف
دانلود قسمت چهارم سریال خوب بد جلف
پشتیبانی
۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09218121989
دیدگاه 0