قسمت سوم رالی ایرانی 2

رالی ایرانی 2
رالی ایرانی مجموعه‌ای ویدئویی است که برای شبکه ویدئویی خانگی ساخته شد. «رالی ایرانی» فیلم-مسابقه ایرانی است که در ژانر تلویزیونی واقع‌نما ساخته می‌شود. تجربه‌ای که با طراحی سعید ابوطالب تهیه‌کننده و کارگردان مستند-مسابقه سرزمین دانایی آغاز شد و با افزوده شدن افراد دیگری چون آرش معیریان به عنوان کارگردان و با همان تیم بزرگ تجربه این ژانر در سینما ادامه یافت. مجری طرح و سرمایه‌گذار این مجموعه محمدرضا مصباح ‌است. فصل دوم این مسابقه که در ژانر رئالیتی شو و با حضور هندمندان و ورزشکاران شاخص کشور از جمله:کامبیز دیرباز، کامران تفتی، نیوشا ضیغمی، امیر عباس گلاب، فردین ناجی، ترلان پروانه، بهناز شفیعی اولین بانوی موتور ریس ایران، نیما شاهرخشاهی، سیاوش خیرابی، متین ستوده، سمیرا حسینی و با حضور بازیگر لبنانی سالی باسما با اجرای فرزاد حسنی و با حضور امیرحسین رستمی در این مسابقه هیجان انگیز حضور دارند.

45 دقیقه 1398 1,120 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی رالی ایرانی ۲ قسمت سوم با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار رالی ایرانی ۲
◀️ معرفی رالی ایرانی ۲ در ویکی پدیا
قسمت سوم رالی ایرانی 2
پشتیبانی
شماره پشتیبانی(ساعات اداری): 09059128195 پشتیبانی تلگرام: @Srmweb شماره پشتیبانی ساعات غیر اداری(18 تا 2 شب): 09022018555
دیدگاه 0