دانلود قسمت هفتم سریال جیران

جیران
«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد …»

60 دقیقه 1398 12,132 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی سریال جیران قسمت هفتم با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

✅ شماره پشتیبانی (ساعات اداری): ۰۹۰۵۹۱۲۸۱۹۵ , پشتیبانی تلگرام: @Shop_Upera_Bot و @Srmweb

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال جیران
◀️ معرفی سریال جیران در ویکی پدیا

احسان جوانمرد نویسنده سریال پربیننده ی بانوی عمارت در سریال جدید حسن فتحی با او همکاری میکند.

بهرام رادان بازیگر نقش ناصرالدین شاه در سریال «جیران»

«جیران» دومین سریال حسن فتحی برای شبکه نمایش خانگی خواهد بود. درحال حاضر انتخاب بازیگران اصلی این سریال انجام شده و قرار است پریناز ایزدیار، بهرام رادان، بابک حمیدیان و شبنم مقدمی در آن بازی داشته باشند. این سریال درباره زندگی ناصرالدین شاه قاجار است و به اتفاق‌هایی بعد از مرگ امیرکبیر می‌پردازد.‌

پیش‌تر اعلام شده بود پریناز ایزدیار قرار است در نقش جیران، بازی کند. حالا طبق اطلاعات جدیدمشخص شده که فتحی برای نقش ناصرالدین شاه، بهرام رادان را انتخاب کرده است و نقش مهدعلیا (مادر ناصرالدین شاه) را به شبنم مقدمی سپرده است. بابک حمیدیان هم قرار است در نقش ملیجک دربار ناصرالدین شاه بازی کند.‌

داستان سریال درباره‌ی عشق ناصرالدین شاه به یکی از زنان حرمسرایش به نام جیران است. جیران یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین‌شاه بوده. جیران، با سایر زنان دربار ناصرالدین‌شاه فرق داشته. شیفته شکار و اسب سواری بوده و هنگام سواری، چکمه و لباس مردانه می‌پوشیده. اولین بار برای فرا گرفتن رقص به دربار قاجار راه پیدا می‌کند ناصرالدین شاه در اولین نگاه به او دل می‌بندد

با اتمام پیش تولید این سریال که از ماه‌ها قبل شروع شده بود، تصویربرداری سریال تاریخی – عاشقانه «جیران» از یک ماه قبل در سکوت خبری با حضور بازیگران اصلی آغاز شد و تا امروز ادامه دارد.

در این سریال تا کنون تمامی بازیگران جلوی دوربین حسن فتحی رفته‌اند تا این کارگردان بعد از تجربه موفق سریال «شهرزاد»، عاشقانه دیگری را ذهن مردم حک کند.

مجوز ساخت سریال «جیران» سال گذشته توسط ارشاد صادر شده بود. داستان این سریال پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران آغاز می‌شود و تا حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را در بر می‌گیرد.

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی بازیگران این سریال تاریخی هستند.

در خلاصه داستان این قصه عاشقانه-تاریخی به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی آمده است: «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…»

 

 


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی سریال جیران

تابستان ۱۴۰۰


تیزر سریال جیران 

تصاویر سریال جیران

 

 

دانلود قسمت هفتم سریال جیران
پشتیبانی
دیدگاه 0