قسمت یازدهم سریال هیولا

هیولا
سریالی با مضمونی طنز که به گذشته (تاریخ) هم فلش بک می‌زند شخصیت اصلی “هیولا” یک معلم خوش قلب و صادق است که حین همنشینی با شخصیتی نابکار به مرور هیولا میشود و حین این استحاله است که طعنه هایی به ماجرای صندوق ذخیره فرهنگیان زده میشود.

60 دقیقه 1398 11,603 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی سریال هیولا قسمت یازدهم با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.


اخبار سریال هیولا

خبرگزاری ایسنا: دانلود قسمت یازدهم سریال هیولا

◀️ معرفی سریال هیولا در ویکی پدیا

تیزر سریال هیولا قسمت یازدهم

تصاویر سریال هیولا قسمت یازدهم
قسمت یازدهم سریال هیولا
پشتیبانی
شماره پشتیبانی(ساعات اداری): 09059128195 پشتیبانی تلگرام: @Srmweb شماره پشتیبانی ساعات غیر اداری(18 تا 2 شب): 09022018555
دیدگاه 2

  • مرمر - 20 آگوست, 2021

    سلام این پایین که زدین سایت رسمی .. اون بالایی ها رو هم زدید سرور رسمی مطمین باشیم رو لینک رسمی که زدیم پرداخت شده؟ یعنی از خود سایت هیولا شاپ دان نکردیم از شما دان کردیم

  • احمد خوش سیما - 15 جولای, 2019

    چرا کلا در شبکه هایی حضور دارید که فیلتر هستند.در یک شبکه ایرانی هم باشید تا راحت تر ارتباط برقرار کنیم.اگر خودتون هم شبکه داخلی رو دوست ندارید حمایت کنید به خاطر کاربران حضور داشته باشید.