دانلود فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

ارادتمند نازنین بهاره تینا
در این فیلم زندگی سه دختر با خاستگاه‌های فکری متفاوت روایت می‌شود که هر سه از درد «بی شوهری» رنج می‌برند و همین می‌شود که به دل خیابان زده و با حضور در مهمانی‌ها و گعده‌های (دوره همی‌های) مختلف از مردان انتقام می‌گیرند.

75دقیقه 1397 52,579 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا
◀️ معرفی فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا در ویکی پدیا

ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عبدالرضا کاهانی ساخته سال ۱۳۹۵ است. عبدالرضا کاهانی که بعد از اکران استراحت مطلق در ایران و چند کشور دیگر برای مدتی به استراحت پرداخت، و در زمستان ۱۳۹۴ فیلم جدیدش را جلوی دوربین برد. این فیلم سه بازیگر زن اصلی دارد که این نقش‌ها را طناز طباطبایی، مهناز افشار و آیدا ماهیانی برعهده دارند و بازیگر مرد این فیلم هم مهران غفوریان است. فیلمنامهٔ این فیلم را نیز کاهانی نوشته‌است فیلمی که برخلاف کارهای قبلی این کارگردان فضایی زنانه دارد. فیلمبرداری فیلم از ۱۵ دی ۱۳۹۴ به تهیه‌کنندگی عبدالرضا کاهانی و سعید خانی آغاز شد. در تابستان سال ۱۴۰۲ نسخه باکیفیت این فیلم در فضای اینترنت پخش شد.

داستان فیلم ارادتمند، نازنین بهاره تینا

در این فیلم زندگی سه دختر با خاستگاه‌های فکری گوناگون روایت می‌شود که هر سه به نوعی مجردند و همین می‌شود که به دل خیابان زده و با حضور در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها از مردان انتقام می‌گیرند

توقیف فیلم ارادتمند، نازنین بهاره تینا

پس از ارسال فیلم به شورای پروانه نمایش اخبار ضد و نقیضی در رابطه با پروانه فیلم منتشر شد که حکایت از سنگ‌اندازی این شورا در اکران این فیلم داشت. گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد چرایی صادر نشدن مجوز این فیلم در فضای سینما مطرح شد. اما محمدحسین لطیفی از اعضای شورای پروانه نمایش در اولین مصاحبه خود پیرامون این فیلم گفت: «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» ساخته عبدالرضا کاهانی امکان اصلاح ندارد و بنابراین مجوز نمایش نخواهد گرفت. لطیفی مدعی شده بود نظر جمعی این شورا این بوده که «کل چیزی که در فیلم است یعنی سوژه فیلم از ابتدا تا پایان مشکل دارد» و همه اعضا بر این عقیده بوده‌اند که پروانه نمایش صادر نشود. در اظهارنظری عجیب یکی از اعضای شورای پروانه نمایش که نامش فاش نشد، تأکید کرد، در صورت صدور پروانه نمایش برای این فیلم، بعید است این فیلم بیش از یک هفته بر پرده سینماها دوام بیاورد و بنابراین حتی اگر برای این فیلم پروانه نمایش صادر می‌شد، امکان دفاع از این پروانه وجود نداشت و در نهایت به کلیت سینمای ایران آسیب می‌رسید.

پس از انتشار این اخبار بسیاری از اهالی سینما به این تصمیمات اعتراض کردند. ترانه علیدوستی در توئیتر نوشت: «سؤال قدیمی: فیلمی که از نظرتان سراسر مشکل داره و در حدی که نمیشه اصلاحش کرد، چطور از ارشاد پروانه ساخت گرفته؟» او در همین رابطه توئیت کرد: «لطیفی: در مورد فیلم آقای کاهانی جمع نظرات این است که امکان اصلاح برای این فیلم وجود ندارد. منظور از جمع نظرات، نظر ۹ نفر است از طرف همه ملت.» این بازیگر در ادامه به اصلاحیه این شورا به فیلم تازه اصغر فرهادی هم اشاره کرد: «در مورد فروشنده هم روشون نشده اصلاحیه ندن، گفتن خب اون آهنگ رعنا رو درارید. اگه آهنگه نبود تیتراژش سانسور می‌شد.»مهران غفوریان در مصاحبه‌اش با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «مشخص نیست چه اتفاقی می‌افتد یک فیلم پس از دریافت پروانه ساخت و آماده شدن، اکران نمی‌شود! به عنوان نمونه در خصوص «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» ما نیامدیم برای «بن هور» پروانه ساخت بگیریم اما «زاپاتا» بسازیم. نباید بگویند این فیلم قابل اصلاح نیست؛ چون واقعاً معنی آن را نمی‌فهمم! یعنی کاهانی پروانه ساخت یک فیلم گرفته و فیلم دیگری را ساخته که این حرف را می‌زنند یا چیزهای عجیب و غریب را وارد فیلم کرده‌است؟!»

 

پخش فیلم “ارادتمند نازنین، بهاره، تینا” از طریق اینترنت

عبدالرضا کاهانی، کارگردان سینما، در صفحه شخصی خود از پخش فیلم توقیف شده اش از طریق اینترنت گفته است.

عبدالرضا کاهانی، با انتشار این عکس در اینستاگرامش آورده است:

بسیاری از دوستان پیشنهاد می دهند فیلم ارادتمند نازنین، بهاره، تینا را از طریق اینترنت در دسترس عموم قرار دهم. در جواب این پیشنهاد هیجان انگیز باید بگویم کاملا موافق هستم و حتی مدت ها است با شرکت نتفلیکس برای پخش گسترده فیلم مذاکره کرده ام و خالا فقط منتظر جواب دیگر تهیه کننده فیلم هستم. آنچه برایم اهمیت دارد نمایش مامل و استاندارد فیلم برای شما دوستان عزیز است که حتما انجام خواهد شد.

 


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

 


تصاوبر فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

 

دانلود فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا
پشتیبانی
دیدگاه 0