دانلود فیلم قرار قبلی

بدون قرار قبلی
داستان فیلم در مورد دختری به نام یاسمن است که پس از سال‌ها به دلیل مرگ پدرش به ایران بازگشته است. پسر او دچار اوتیسم است و این مسئله، سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته‌است باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند او را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند

90 دقیقه 4,107 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم بدون قرار قبلی با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار بدون قرار قبلی
◀️ معرفی بدون قرار قبلی در ویکی پدیا

بدون قرار قبلی فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی محصول سال ۱۴۰۰ می‌باشد. بدون قرار قبلی ششمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی در مقام کارگردان است که فیلمنامه آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نوشته شده‌است.

خلاصه داستان

داستان فیلم در مورد دختری به نام یاسمن است که پس از سال‌ها به دلیل مرگ پدرش به ایران بازگشته است. پسر او دچار اوتیسم است و این مسئله، سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته‌است باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند او را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.

بازیگران

پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی،‌ الهام کردا و صابر ابر، امین میری‌، حامی ترابی، رضا صابری گروه بازیگران «بدون قرار قبلی» را تشکیل می دهند.

جوایز و افتخارات

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به انتخاب هیأت داوران به‌عنوان فیلم برگزیده سال ۱۴۰۱ کمیسیون ملی یونسکو – ایران انتخاب شد.

فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی (جایزه ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) شد.

تقدیر ویژه «بدون قرار قبلی»

مراسم اهدای تقدیرنامه عالی کمیسیون ملی یونسکو – ایران به بهروز شعیبی، کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی»، فیلم برگزیده سال ۱۴۰۱ کمیسیون ملی یونسکو – ایران، در عمارت کوشک باغ ‌هنر برگزار شد.

یادداشت مجید مجیدی در تمجید «بدون قرار قبلی»

«پناهندگی شخصیت اصلی قصه از غربت، به پیشگاه امام رئوف شیعیان

در حقیقت این فیلم، بدون هرگونه انتظاری با تو سه قرار می گذارد. قرار اول مواجه شدن با کرامت والای امام رضا(ع) است، دیگری جلوه‌گری هنر سینما در پرداخت به قرار اول و قرار سوم نیز، تماشای تنیده شدن این دو قرار زیبا، بر روی پرده‌ی نقره‌ای ست.

در این روزگار، فیلمِ بدون قرار قبلی، با پرهیز از هرگونه شعارزدگی، مأموریت انتقال حال خوب به مخاطب را، که یکی از وظایف مهم سینماست به نحو احسنت انجام می‌دهد.

دستمریزاد به بهروز شعیبی و همۀ عوامل این فیلم که در این امتحان سر بلند و سرافراز بودند.»


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی بدون قرار قبلی

 


تصاویر بدون قرار قبلی
دانلود فیلم قرار قبلی
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی در پرداخت، لطفا با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-هر یک از فایل ها هم از طریق سروری در داخل ایران و هم سروری خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت. 3-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. پشتیبانی تلگرام :: صفحه راهنما شماره پشتیبانی: 09022018555
دیدگاه 0