فیلم بی صدا حلزون

بی صدا حلزون
«بی صدا حلزون» داستان زنی است که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است.

85 دقیقه 1398 4,279 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم بی صدا حلزون با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم بی صدا حلزون
◀️ معرفی فیلم بی صدا حلزون در ویکی پدیا

بی‌صدا حلزون فیلمی ایرانی به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده، نویسندگی محمدرضا رهگذر و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۹۸ است. بازیگران این فیلم هانیه توسلی، مهران احمدی، محسن کیایی، پدرام شریفی، بهنوش بختیاری و علیرضا جلالی‌تبار هستند.

فیلم «بی‌صدا حلزون» ۲۵ خرداد ماه به سرگروهی «پردیس مگامال» اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد کرد.

خلاصه داستان

بی‌صدا حلزون داستان زنی است که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است. بی‌صدا حلزون به قصه‌ای‌ عاشقانه درباره یک رابطه تابوشکن می‌پردازد.

نمایش «بی‌ صدا حلزون» در فستیوال فیلم «کره جنوبی»

فیلم «بی‌ صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده و تهیه کنندگی مرتضی شایسته هم‌زمان با اکران سراسری در ایران، در بیست و دومین دوره جشنواره Pyeongtaek International Film Festival (2022) کره جنوبی نمایش داده شد. این فیلم پیش از این و در اولین نمایش بین‌المللی خود در جشنواره موسترا سائوپائولو، با استقبال گرم مخاطبان مواجه شد و شرکت مد-ای ال MED-EL  اتریشی که تولیدکننده پروتزهای حلزون گوش و پیشتاز در زمینه رفع معضلات جامعه ناشنوایان است، به عنوان حامی به این پروژه پیوست تا از جامعه ناشنوایان حمایت کرده و عنوان نخستین فیلم مشترک سینمای ایران و اتریش را به نام خود کند.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم بی صدا حلزون

 


تیزر فیلم بی صدا حلزون

تصاویر فیلم بی صدا حلزون
فیلم بی صدا حلزون
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی در پرداخت، لطفا با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-هر یک از فایل ها هم از طریق سروری در داخل ایران و هم سروری خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت. 3-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. پشتیبانی تلگرام :: صفحه راهنما شماره پشتیبانی: 09022018555
دیدگاه 0