دانلود فیلم جنایت بی دقت

جنایت بی دقت
این فیلم مضمونی مرتبط با سینما دارد و درباره تماشاگرانی است که قبل از شروع اکران فیلمی درباره آن حرف می‌زنند و با شروع نمایش بر پرده سینما، ماجرا شکل جدیدی به خود می‌گیرد.

90 دقیقه 1398 10,814 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم جنایت بی دقت با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم جنایت بی دقت
◀️ معرفی فیلم جنایت بی دقت در ویکی پدیا

جنایت بی‌دقت فیلم سینمایی است به کارگردانی شهرام مکری، نویسندگی شهرام مکری و نسیم احمدپور و تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر می‌باشد.

داستان فیلم جنایت بی دقت

داستان فیلم، اشاره‌هایی به فاجعهٔ آتش‌سوزی سینما رکس آبادان و قربانیان آن دارد. علاوه بر این، جنایت بی‌دقت فیلمی است دربارهٔ سینما و به ویژه ادای دینی به سینمای ایران. از همین رو، می‌توان در فیلم شاهد ادای احترام به فیلم گوزنها و سینمای مسعود کیمیایی، پژوهش‌های سینمایی زاون قوکاسیان، فیلم‌هایی مانند شبح کژدم از کیانوش عیاری و ای ایران (فیلم) از ناصر تقوایی بود. همچنین، در جنایت بی‌دقت از فیلم‌هایی مانند زهر عسل و مهدی مشکی به عنوان نمایندگانی از سینمای بدنه یاد شده‌است.

جوایز فیلم جنایت بی دقت

این فیلم در هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز موفق به کسب جایزه بهترین فیلمنامه از منتقدان سینمایی شد.

، آخرین فیلم شهرام مکری با نام «جنایت بی‌دقت» که چند ماه قبل در سینماهای ایران اکران شد، در دو سال گذشته علاوه بر نمایش عمومی در کشورهای مختلف، در جشنواره‌ها و رویدادهای سینمایی مهم و متعددی حضور داشته و جوایزی هم کسب کرده است، از جمله جایزه بهترین فیلمنامه در چهاردهمین دوره جوایز “بیساتوی” طلایی که سالانه از سوی هیات داورانی مستقل و به موازات جشنواره ونیز و از میان فیلم‌های این فستیوال برگزار می‌شود و نیز جایزه هیأت داوران (هوگوی نقره‌ای) پنجاه و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم جنایت بی دقت

بزودی


تیزر فیلم جنایت بی دقت

دانلود فیلم جنایت بی دقت
پشتیبانی
۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697
دیدگاه 0