دانلود فیلم خط فرضی

خط فرضی
سارا به همراه همسرش حامد و دختر خردسالشان به یک عروسی در شمال ایران دعوت شده‌اند، اما حامد به دلیل مشکلات کاری نمی‌تواند به این سفر برود و این سرآغاز اتفاقی است که زندگی سارا را دگرگون می‌کند.

85 دقیقه 1398 4,315 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم خط فرضی با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم خط فرضی
◀️ معرفی فیلم خط فرضی در ویکی پدیا

خط فرضی فیلمی به نویسندگی و کارگردانی فرنوش صمدی و تهیه‌کنندگی علی مصفا محصول سال ۱۳۹۸ است.

لو رفتن فیلمها تمامی ندارد/ نوبت به «خط فرضی» رسید

؛ پس از پخش نسخه‌ی لورفته‌ی فیلمهای «برادران لیلا»، «خرس نیست» و «جـنگ جهـانـی سـوم»، حالا نوبت به فیلم «خط فرضی» رسید تا این فیلم چهارمین قربانی پیش از اکران در سینماها باشد.

فیلم «خط فرضی» با بازی سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی، آزیتا حاجیان و حسن پورشیرازی که محصول سال ۹۸ است، از دو روز گذشته در کانال‌های تلگرامی دست به دست می‌شود و بنظر می‌رسد دومینوی پخش نسخه‌ی لورفته فیلمها به این زودی‌ها

 

جوایز فیلم خط فرضی

فیلم سینمایی «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی و تهیه‌کنندگی علی مصفا برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره اسپانیا شد.

فیلم سینمایی «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی و تهیه‌کنندگی علی مصفا برنده دو جایزه بهترین فیلم و بهترین گروه بازیگران از جشنواره بین‌المللی فیلم «زنان بیروت» در کشور لبنان شد.

داستان فیلم خط فرضی

سارا به همراه همسرش حامد و دختر خردسالشان به یک عروسی در شمال ایران دعوت شده‌اند، اما حامد به دلیل مشکلات کاری نمی‌تواند به این سفر برود و این سرآغاز اتفاقی است که زندگی سارا را دگرگون می‌کند.

بازیگران فیلم خط فرضی

سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، امیررضا رنجبران، صدف عسگری، محمد حیدری و بازیگر خردسال آیلین جاهد بازیگران اصلی این فیلم هستند.

سایر عوامل فیلم خط فرضی

نویسنده و کارگردان: فرنوش صمدی، تهیه کننده: علی مصفا، سرمایه گذار: درسای شفیعی، مشاور کارگردان: مانی حقیقی، جانشین تهیه کننده و مجری طرح: ماهان حیدری، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، تدوینگر: میثم مولایی، صداگذار: امیرحسین قاسمی، آهنگساز: پیمان یزدانیان، صدابردار: امیر نوبخت، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: سیامک کاری‌نژاد، طراح لباس: سارا خالدی، مدیر تولید: جواد راهزانی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: چاوش هنرآموز، جانشین تولید: سعید مسرور، عکاس: حبیب مجیدی، منشی صحنه: غزل رشیدی، برنامه ریز بخش شمال: آرش نعیمیان، طراح جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه های ویژه بصری: بیتا اخلاقی، اصلاح رنگ و نور: فرهاد قدسی، مدیر رسانه: علی پاکزاد، مدیر تبلیغات مجازی: محمد حیدری.

 


تصاویر فیلم خط فرضی
دانلود فیلم خط فرضی
پشتیبانی
دیدگاه 0