دانلود فیلم روز صفر

روز صفر
روایتی متفاوت از یک اتفاق ملتهب معاصر

102 دقیقه 1398 43,599 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم روز صفر با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم روز صفر
◀️ معرفی فیلم روز صفر در ویکی پدیا

«روز صفر» روایتی متفاوت از یک اتفاق ملتهب معاصر است که طی دو ماه کار سخت در ایران و چندین کشور خارجی جلوی دوربین رفته‌ است.این فیلم به نویسندگی بهرام توکلی درباره عملیات دستگیری عبدالمالک ریگی، شرور و تروریست مرزهای شرقی کشور است.  امیر جدید در نقش مامور امنیتی ایرانی و ساعد سهیلی در نقش عبدالمالک ریگی در این فیلم مقابل دوربین رفته‌اند.

عوامل فیلم  روز صفر

امیر جدیدی، ساعد سهیلی، تینو صالحی، محمدرضا مالکی، مهدی قربانی، رضا خدادادبیگی، محمدعلی راجپوت، ابوالفضل صفاری، حمیدرضا سلیمانی راد، میلاد یزدانی، امین گلستانه، سینا شفیعی، ابراهیم برزیده ترکیب بازیگران «روز صفر» را تشکیل می دهند.

نگارش فیلمنامه «روز صفر» را سعید ملکان و بهرام توکلی برعهده داشته‌اند.

داستان روز صفر

«روز صفر» درامی پُرماجرا، پُرحادثه و پُرلوکیشن، حادثه‌محور با تمی پلیسی-سیاسی و امنیتی است که با انتخاب و فراهم‌سازی این همه سویه روایتی در کنار هم، توانسته است تا حد زیادی لذت بصری لازم، جهت همراهی مخاطب با داستان و فیلم را، فراهم سازد. در یک دوم آغازین از پرده اول، دیالوگ‌های فیلم حول‌محورِ مسائل سیاسی و امنیتی کشور و منطقه می‌چرخند و هنوز عناصر تشکیل‌دهنده درام در این پرده کامل نیستند.

اما خیلی زود، ریتم اکشن و حادثه‌محور فیلم، بر سایر عناصر روایت، غالب می شود و تا انتهای درام نیز همین ریتم با ضرباهنگ بالا ادامه می‌یابد. موقعیت‌سازیِ‌های پشت هم و خلاقیت و سلیقه در طراحیِ خرده روایت‌ها با دینامیک بالا در ادامه، از جمله دلایل موفقیت فیلم و ارتباط موثرش با مخاطب است. فیلمنامه «روز صفر» را ملکان با مشارکت بهرام توکلی نوشته است. همکاری متفاوتی که قابل حدس است با توجه به نوع نگاه فلسفی و جزئی‌نگر توکلی به موضوعات، مخاطب با یک اثر لایه لایه و عمیق در پرداخت و طراحی موضوع و البته شخصیت‌ها، رو به رو خواهد بود. البته در بخش طراحی و چگونگی رویدادها تا حدودی این مهم تامین شده است. اما در بخش طراحی شخصیت‌ها این رسالت کامل نیست.

جوایز فیلم روز صفر

سیمرغ بلورین بهترین فیلم نگاه نو از جشنواره فیلم فجر ۳۸

جایزه ویژه هیئت داوران از جشنواره فیلم فجر ۳۸

سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی از جشنواره فیلم فجر ۳۸

سیمرغ بهترین طراحی لباس از جشنواره فیلم فجر ۳۸

تصویری تازه و جذاب از یک مامور امنیتی

کاراکتر مامورین امنیتی در سینمای ایران همیشه بر مبنای کلیشه‌ها طراحی شده‌اند. اما سعید ملکان در فیلم روز صفر کوشیده است از این کلیشه‌ها فاصله بگیرد و تصویر تازه و متفاوتی از یک مامور امنیتی نمایش دهد. ملکان مامور امنیتی فیلمش را فقط در حال انجام ماموریت نشان می‌دهد. او با این کار ابعاد عاطفی و کلیشه‌ای که می‌توانست برای تریلر نفس‌گیرش مضر باشد را از کاراکتر می‌گیرد و به جای آن به این شخصیت وجهی ملی می‌بخشد. قهرمان فیلم ملکان خونسرد، باهوش، جذاب و قدرتمند است. مردی که در راه تامین امنیت کشورش با کسی شوخی ندارد و از هیچ تلاشی در این راه فروگذاری نمی‌کند. مامور امنیتی روز صفر یک چهره ملی است. چهره ملی که در گمنامی با خضوع تمام و بدون هیچ توقعی برای حفظ تمامیت ارضی ایران تلاش می‌کند.


تیزر فیلم روز صفر

تصاویر فیلم روز صفر
دانلود فیلم روز صفر
پشتیبانی
۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697
اطلاعات
بازیگران
پس زمینه
دیدگاه 5

  • علیرضا اعظمی - 02 دسامبر, 2022

    پس چرا نمیاد برای دانلود؟؟؟؟ 🙁

  • محمد - 01 جولای, 2022

    گی میشه دانلود کرد؟

    • موسی اسلامی - 10 جولای, 2022

      کی میشه دانلود کرد

      • kooodak - 15 جولای, 2022

        دوست عزیز. فیلم به زودی برای فروش عرضه می شود.

  • یاسین - 12 دسامبر, 2020

    سلام این فیلم دقیق کی اکران میشه تقریبی رو هم بگید لطفا ممنون میشم.