فیلم قاتل و وحشی

قاتل و وحشی
زیبا، در حال آماده شدن برای عروسی دختر خود است که به طور اتفاقی اسیر یک باند گانگستری مخوف می‌شود. او سعی می‌کند از این بند خود را رها کند. وقت زیادی ندارد، چون دخترش نیز بی‌خبر از همه‌چیز عازم همان‌جاست و این اتفاقی است که نباید بیفتد. زیبا، برای نجات خود و دخترش می‌جنگد.

90 دقیقه 1398 6,001 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم قاتل و وحشی با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم قاتل و وحشی
◀️ معرفی فیلم  قاتل و وحشی در ویکی پدیا

فیلم در میانهٔ راه ساخت به علت مشکل بودجه برای مدتی متوقف شد و همچنین به دلیل اختلافات مالکیتی مجوز حضور در جشنواره فجر ۹۸ را نگرفت، سرانجام در پاییز سال ۱۳۹۹، با اتمام مراحل صدا و ساخت موسیقی آماده‌ی نمایش شد.حواشی فیلم همچنان ادامه یافت و با وجود دریافت نقدهایی مثبت از آنها که فیلم را در اکران‌های خصوصی دیده بودند، پروانه نمایش از طرف وزارت ارشاد برای اکران در جشنواره فجر ۹۹ را دریافت نکرد. موضوعی که انتقادات زیادی را از طرف مردم و اهالی هنر به دنبال داشت.

پس از آن‌که «قاتل و وحشی» مجوز ورود به جشنواره فجر را پیدا نکرد، حمید نعمت‌الله، مضمون اصلی فیلم خود را مقابله‌ خیر و شر عنوان کرد و گفت این فیلم، یک اثر حماسی است.

نعمت‌الله فعالیت سینمایی‌اش را با دستیاری مسعود کیمیایی آغاز و با ساخت بوتیک اولین فیلم سینمایی‌اش را در مقام کارگردان تجربه کرد. او در کارنامه هنری خود جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم فجر برای فیلم آرایش غلیظ را دارد.

«قاتل و وحشی» هنوز در ایران اجازه نمایش ندارد
ا، در بخش صدور پروانه نمایش سازمان سینمایی درج شده که روز گذشته، به تاریخ ۲۰ تیرماه پروانه نمایش فیلم «قاتل و وحشی» صادر شده است و این گمانه‌زنی به وجود آمد که مشکل نمایش آخرین ساخته حمید نعمت‌الله که بیشتر به‌خاطر سر تراشیده بازیگر نقش اصلی (لیلا حاتمی) است برطرف شده؛ اما معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی این موضوع را رد می‌کند.

سال قبل در شورای پروانه نمایش با نمایش این فیلم در خارج از کشور موافقت شده بود اما روال اداری آن برای ثبت در سامانه تکمیل نشده بود که این کار به تازگی انجام شده و الان همان موافقت‌ سال قبل در قالب صدور مجوز اعلام و در سایت درج شده است.

موضوع فیلم قاتل و وحشی

خبرهای کمی در مورد داستان فیلم منتشر شده است. در توضیحی که از سمت عوامل فیلم داده شده، گفته شده است: «زیبا در حال آماده شدن برای عروسی دختر خود است که به طور اتفاقی اسیر یک باند گانگستری مخوف می‌شود. او سعی می‌کند از این بند خود را رها کند. وقت زیادی ندارد، چون دخترش نیز بی‌خبر از همه‌چیز عازم همان‌جاست و این اتفاقی است که نباید بیفتد. زیبا، برای نجات خود و دخترش می‌جنگد.»

حمید نعمت‌الله کارگردان این فیلم درباره مضمون اصلی فیلم گفته است که داستان درباره مقابله خیر و شر است و گفته که در واقع این یک فیلم حماسی است. لیلا حاتمی، امین حیایی، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست، عزت‌الله رمضانی‌فر، علی علایی، سام نوری و یاسمین معینی بازیگران این فیلم هستند.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم قاتل و وحشی

 


تصویر فیلم قاتل و وحشی
فیلم قاتل و وحشی
پشتیبانی
دیدگاه 0