دانلود فیلم قصیده گاو سفید

قصیده گاو سفید
داستان زنی سی‌وپنج ساله است که شوهرش به علت قتل عمد قصاص شده و اکنون زندگی سختی دارد. اما اتفاقی می‌افتد که زندگی او را به مسیر پیچیده‌ای ‌می‌برد.

100 دقیقه 1399 8,444 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم قصیده گاو سفید با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم قصیده گاو سفید
◀️ معرفی فیلم قصیده گاو سفید در ویکی پدیا

«قصیده گاو سفید» فیلمی به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها، نویسندگی او و مریم مقدم و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی است که سال ۱۳۹۸ در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و مورد توجه نیز قرار گرفت.

اما با وجود درخواستی که برای دریافت پروانه نمایش ارائه شده بود، مجوزی صادر نشد تا اینکه هفته گذشته نسخه‌ای با کیفیت از فیلم به طور غیرقانونی پخش شد.

هتاش صناعی‌ها و مریم مقدم در نامه‌ای با انتقاد از سختی‌هایی که در دو سال گذشته متحمل شده و تلاش بی‌فایده‌ای که در این یک هفته‌ی سپری شده، برای گرفتن پروانه نمایش انجام دادند، بیان کردند که فیلم «قصیده گاو سفید» قاچاق شده و از این پس تماشای این فیلم در ایران و به هر طریق ممکن برای همه بلامانع است.  آن‌ها همچنین از تمام کسانی که در یک هفته گذشته ابراز همدردی کرده یا برای تماشای فیلم اجازه گرفته و یا تقاضای شماره حساب برای پرداخت هزینه داشتند، قدردانی کرده‌اند.

داستان فیلم قصیده گاو سفید

داستان زنی سی‌وپنج ساله است که شوهرش به علت قتل عمد قصاص شده و اکنون زندگی سختی دارد. اما اتفاقی می‌افتد که زندگی او را به مسیر پیچیده‌ای ‌می‌برد.

افتخارات فیلم قصیده گاو سفید

فیلم «قصیده گاو سفید» که در ایران توقیف شده است، پیش از این اکران موفقی را در کشورهای فرانسه، هلند، بلژیک، سوئد، ژاپن، پرتغال، جمهوری چک، لهستان، یونان، اسلواکی، صربستان و کرواسی پشت سر گذاشته و مورد توجه منتقدان و مخاطبین  قرار گرفته است. کشورهایی چون چین، دانمارک، برزیل، فنلاند، نروژ، ترکیه و بسیاری کشورهای دیگر اروپایی، آسیایی و آمریکای جنوبی نیز به تدریج میزبان این فیلم در سینماهایشان خواهند بود و تا به این لحظه بیش از سی کشور جهان قرارداد اکران سراسری فیلم را با پخش‌کننده فرانسوی به امضا رسانده‌ اند.

این فیلم تاکنون در جشنواره‌های متعدد و معتبر خارجی شرکت داشته و جایزه‌هایی هم کسب کرده است. اخیرا اکران آن در برخی کشورهای اروپایی و آسیایی شروع شده و  کشورهایی چون چین، اسپانیا، دانمارک، فنلاند، نروژ، یونان، ترکیه، هنگ کنگ نیز به تدریج میزبان این فیلم در سینماهای خود خواهند بود. تاکنون بیش از ۳۰ کشور جهان قرارداد اکران سراسری فیلم را با پخش‌کننده فرانسوی فیلم به امضا رسانده‌اند.

تصاویر فیلم قصیده گاو سفید
دانلود فیلم قصیده گاو سفید
پشتیبانی
دیدگاه 0