دانلود فیلم مست عشق

مست عشق
فیلم مست عشق برشی از زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی و شمس تبریزی را روایت می‌کند

100 دقیقه 1398 14,532 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم مست عشق  با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم مست عشق  
◀️ معرفی فیلم مست عشق  در ویکی پدیا

مست عشق فیلمی در ژانر درام تاریخی عاشقانه محصول مشترک ایران و ترکیه به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی است. این فیلم برشی از زندگی مولوی و شمس تبریزی را با نقش‌آفرینی پارسا پیروزفر و شهاب حسینی به تصویر می‌کشد. علاوه بر هنرپیشگان ایرانی، بازیگران ترکیه‌ای مانند بنسو سورال در نقش مریم، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون و ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر نیز در مست عشق نقش ایفا کرده‌اند. سرمایه‌گذاران فیلم شرکت‌های سیماریا (Simarya Film Production) و دیجیتال داناتلار (Dijital Danatlar) هستند.

 

حاشیه های فیلم مست عشق
  • ۲۴ شهریور ۹۸ اعلام شد قرار است داستان زندگی شمس و مولانا ساخته شود. اثری به نام «مست عشق» که حسن فتحی آن را کارگردانی کرده و مهران برومند تهیه کنندگی این پروژه سینمایی را برعهده داشت. گفته می‌شد که قبل از شروع فیلمبرداری، حدود ۳ سال برای این پروژه زمان گذاشته شده است.
  • در تاریخ ۱۶ مهر ۹۸ فیلمبرداری ‌مست عشق‌ شروع شد و پس از آن همایون شجریان و سهراب پورناظری به‌عنوان خواننده و آهنگساز این فیلم معرفی شدند.
  • در یک اتفاق عجیب کمتر از سه ماه بعد یعنی اوایل دی ۹۸ اعلام شد که فیلمبرداری این اثر سینمایی رو به پایان است و احتمالا در سال ۱۳۹۹ به صورت بین‌المللی اکران شود.
  • اواخر تابستان ۹۹ برخی عوامل سریال از بدقولی سازندگان اثر خبر دادند.
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۹، سهراب پورناظری سازنده موسیقی این فیلم از نیمه‌کاره ماندن فیلم حسن فتحی خبر داد و اعلام کرد که این فیلم رها شده و به مرحله پایانی نرسیده است.
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹‌، ویدئویی تازه از سکانس‌های تازه ‌مست عشق‌ منتشر شد و از قول روابط‌عمومی سرمایه‌گذار ترک فیلم اعلام کرد که تدوین نهایی فیلم حسن فتحی به پایان رسیده و در آذرماه همان سال و هفته جهانی مولانا این فیلم پخش جهانی خواهد شد.
  • حرف‌ها حکایت از شروع اکران بین‌المللی داشت و تقریبا ‌مست عشق‌ آماده این اکران بود، اما از همان زمان صحبت‌های متناقض عوامل دو طرف (ترک و ایرانی) شروع شد. همه نگاه‌ها به سمت سرمایه‌گذارن می‌رفت که می‌خواستند تغییراتی را در فیلم بدهند، همان زمان حسن فتحی واکنش تندی به این ادعاها نشان داد. او برای توضیح بیشتر یک فایل صوتی منتشر کرد و در آن گفت: «هرگونه دخل و تصرف در تدوین و امور فنی فیلم بدون اطلاع و هماهنگی و اجازه از کارگردان و تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار ایرانی فیلم فاقد وجاهت اخلاقی و حرفه‌ای و واجد پیگرد قانونی است. حدود ۸ سکانس مهم این فیلم هنوز فیلمبرداری نشده است. امیدواریم طی ۲ ماه آینده فیلمبرداری این سکانس‌ها انجام شود. درباره علت به تاخیر افتادن فیلمبرداری سکانس‌های باقی‌مانده علاوه‌بر اختلافات مالی بین سرمایه‌گذار ایرانی و ترکیه‌ای، شیوع بیماری کرونا نیز بسیار موثر بوده است.»
  • سازندگان این اثر بعد از بیانیه‌ها چندماه سکوت کردند، اما پخش چند تیزر در یک شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان که خبر از سریال مست عشق می‌داد، دوباره حاشیه‌هایی را برای این فیلم به وجود آورد. سرمایه‌گذار ترکیه‌ای فیلم در پاسخ به رسانه‌ها اعلام کرد که تدوین و مراحل فنی این فیلم به پایان رسیده و با توجه به‌عدم اقدام طرف ایرانی برای اکران، قرارداد پخش سریال مست عشق با این شبکه ماهواره‌ای بسته شده و این روزها دوبله فارسی درحال انجام است تا پخش آن آغاز شود.
  • در شهریور سال ۱۴۰۰ خبر از توافق بین دوطرف آمد و خبر رسید که در‌نهایت با پیگیری‌های حقوقی انجام‌شده از طرف ایران این مشکل برطرف شده است. مهران برومند، تهیه‌کننده ایرانی این فیلم همان زمان گفت: «اختلاف‌نظری که درباره میزان سهم مالکیت فیلم سینمایی مست عشق میان تهیه‌کنندگان ایرانی و ترک بروز کرده و موجب توقف ادامه‌ تولید و آماده‌سازی و اکران فیلم شده بود با کمک‌های ارزشمند وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سرکنسولگری ایران در استانبول حل‌وفصل شد. بنابراین با انتقال صددرصد مالکیت فیلم به طرف ایرانی تمام راش‌های مست عشق به تهیه‌کننده ایرانی تحویل داده شده و به‌زودی فیلمبرداری بخش‌های باقی‌مانده آغاز می‌شود و مراحل فنی آماده‌سازی فیلم پیگیری خواهد شد و مست عشق تا پایان سال آماده نمایش خواهد بود.»
  • پروژه سریال ۶۰ قسمتی «مولانا» براساس رمان «جلال‌الدین محمد رومی» نوشته بهمن شکوهی توسط فرهاد توحیدی در مرحله نگارش فیلمنامه است تا به‌عنوان پروژه مشترک در آینده نزدیک تولید شود.
بازیگران فیلم مست عشق

یکی از ویژگی‌های جذاب فیلم مست عشق ترکیب حضور بازیگران آن است. از ستارگان مطرح سینمای ایران و ترکیه همگی در این اثر سینمایی دور هم جمع شده‌اند و می‌توان این فیلم را یکی از مهم‌ترین و پرستاره‌ترین آثار سینمایی چند سال اخیر دانست؛ پارسا پیروزفر بازیگر مطرح و محبوب سینمای ایران در نقش مولانا بازی می‌کند و شهاب حسینی نیز در نقش شمس تبریزی با گریمی متفاوت و دیدنی در این اثر حضور دارد. حسام منظور دیگر بازیگری است که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم یعنی شخصیت حسام‌الدین چلبی را بر عهده گرفته است.

بوراک توزکوپاران بازیگر مطرح سینمای ترکیه در نقش سلطان ولد حضور دارد. بوران کوزوم دیگر بازیگر مطرح ترکیه است که نقش علاءالدین را بازی می‌کند. اما شاید یکی از مهم‌ترین چهره‌های این فیلم هانده ارچل ستاره تلویزیون و سریال‌های ترکیه است که در مست عشق در نقش  کیمیا خاتون، دختر مولانا حضور یافته است. بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرّا خاتون همسر مولانا، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر و خالد ارگنچ ستاره مطرح ترکیه که پیش از این در سریال دیدنی حریم سلطان بازیگر نقش محوری بود از دیگر بازیگران این فیلم هستند


زمان  اکران در سینما فیلم مست عشق
در اطلاعیه رسمی که ساعاتی پس از انتشار این خبر توسط روابط عمومی منتشر شد، اعلام شد که قرار است اکران از ۵ اردیبهشت ماه آغاز شود و پیش فروش بلیت هم از روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم مست عشق  

معمولا ۴ تا ۶ ماه پس از اکران عمومی در سینماها


تصاویر فیلم مست عشق 

تیزر فیلم مست عشق 
دانلود فیلم مست عشق
پشتیبانی
دیدگاه 0