دانلود فیلم یک دزدی عاشقانه

یک دزدی عاشقانه
دو دزد پیر کهنه کار، پس از سال ها از زندان آزاد می شوند. به امید دریافت سهمشان از آخرین دزدی به سراغ زنی که همدستشان بوده می روند، اما زن پول ها را برای بازی در یک فیلم هزینه کرده و پیرمردها علی رغم میل‌شان دوباره مجبور به دزدی می شوند، در حالی که شرایط در سال هایی که ایشان در زندان بوده‌اند، تغییر کرده و ابزارهای الکترونیک مانع موفقیت ایشان می شود…

85 دقیقه 1395 1,129 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم یک دزدی عاشقانه با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم یک دزدی عاشقانه
◀️ معرفی فیلم یک دزدی عاشقانه در ویکی پدیا

یک دزدی عاشقانه فیلمی به کارگردانی امیرشهاب رضویان، نویسندگی امیرشهاب رضویان، تهمینه بهرام‌علیان و محسن نبوی و تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه محصول سال ۱۳۹۴ است.

خلاصه داستان

دو دزد پیر کهنه کار، پس از سال‌ها از زندان آزاد می‌شوند. به امید دریافت سهمشان از آخرین دزدی به سراغ زنی که همدستشان بوده می‌روند، اما زن پول‌ها را برای بازی در یک فیلم هزینه کرده و پیرمردها علی‌رغم میل‌شان دوباره مجبور به دزدی می‌شوند، در حالی که شرایط در سال‌هایی که آن‌ها در زندان بوده‌اند، تغییر کرده و ابزارهای الکترونیک مانع موفقیت شان می‌شود.

تیزر فیلم یک ذزذی عاشقانه
دانلود فیلم یک دزدی عاشقانه
پشتیبانی
اطلاعات
بازیگران
پس زمینه
دیدگاه 0