فیلم مردعنکبوتی:بازگشت به خانه

مردعنکبوتی:بازگشت به خانه
یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی جان واتس و نویسندگی جان فرانسیس دالی، جاناتان گلدستاین، جان واتس و کریستوفر فورد است که بر پایهٔ شخصیت خیالی مرد عنکبوتی از شرکت مارول کامیکس ساخته شده‌است. این فیلم به عنوان دومین بازراه‌اندازی در مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی محسوب می‌شود و هم‌چنین شانزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود. از بازیگران فیلم می‌توان به تام هالند، مایکل کیتون، مریسا تومی، زندیا، لورا هری‌یر، تونی ریوولوری و رابرت داونی جونیور اشاره کرد. در فوریهٔ ۲۰۱۵، مارول و سونی به توافق رسیدند تا در حق ساخت این شخصیت اشتراک داشته باشند و مرد عنکبوتی وارد دنیای سینمایی مارول شود. ماه ژوئن همان سال، هالند به عنوان بازیگر این نقش انتخاب شد و جان واتس به عنوان کارگردان این اثر انتخاب شدند. به دنبال این‌ها، تومه نیز در نقش خاله می انتخاب شد و گلدستاین و دالی نیز برای نوشتن فیلم‌نامه استخدام شدند. در آوریل ۲۰۱۶، عنوان فیلم به همراه دیگر بازیگران فیلم از جمله داونی اعلام شد. فیلمبرداری فیلم در ژوئن ۲۰۱۶ در آتلانتا آغاز شد و در نیویورک‌سیتی ادامه یافت و در نهایت در برلین و در اکتبر ۲۰۱۶ پایان یافت. در طول فیلمبرداری، واتس، کریستوفر فورد، کریس مک‌کنا و اریک سامرز به عنوان فیلم‌نامه‌نویسان اضافی اعلام و بازیگران جدیدی نیز به پروژه اضافه شدند. مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در ۷ ژوئیه ۲۰۱۷، در ایالات متحده به صورت سه‌بعدی، آی‌مکس و آی‌مکس سه‌بعدی اکران شد. دنبالهٔ آن نیز ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. دنبالهٔ این فیلم، مرد عنکبوتی: دور از خانه در ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

133 دقیقه 2017 1,362 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم مردعنکبوتی:بازگشت به خانه با لینک مستقیم و کیفیت HD

 


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم مردعنکبوتی:بازگشت به خانه
◀️ معرفی فیلم مردعنکبوتی:بازگشت به خانه در ویکی پدیا
فیلم مردعنکبوتی:بازگشت به خانه
پشتیبانی
۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09218121989
دیدگاه 0