دانلود فیلم بی رویا

بی رویا
مواجهه‌ رویا با دختری بی‌ نام‌ و نشان، آغاز اتفاقاتی عجیب در زندگی رویا و بابک است…

85 دقیقه 7,640 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم بی رویا با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


◀️ معرفی فیلم بی رویا در ویکی پدیا

فیلم سینمایی «بی‌ رویا» عنوان نخستین فیلم بلند سینمایی آرین وزیردفتری است که در چهلمین جشنواره‌ فیلم فجر به روی پرده رفت. این فیلم با فیلمنامه‌ای به نگارش او و به تهیه‌کنندگی مشترک سعید سعدی و هومن سیدی زمستان سال گذشته جلوی دوربین رفت و با دیگر آثار حاضر در جشنواره‌ی فیلم فجر به رقابت کرد.

پوستر فیلم بی‌ رویا در آستانه‌ برگزاری  جشنواره فجر ۱۴۰۰ منتشر شد. این پوستر توسط سام صدیق و بر مبنای عکس‌هایی از محمد بدرلو طراحی شده است.

خلاصه داستان

فیلم بی رؤیا داستان زوج جوانی است به نام رؤیا و بابک که قصد مهاجرت از ایران را دارند. دو هفته پیش از مهاجرت رؤیا با دختری بی‌نام و نشان مواجه می‌شود. حضور دختر در زندگی آنها به اتفاقاتی عجیب منجر شده و به تدریج هویت رؤیا دچار دگرگونی می‌شود. معمای هویت رؤیا با حضور بیشتر دختر در بطن زندگی او و بابک، کامل و کامل‌تر می‌شود تا جایی که …

بازیگران فیلم «بی رویا»

طناز طباطبایی، صابر ابر، شادی‌کرم ‌رودی سه بازیگر اصلی و فرانک کلانتر، مائده طهماسبی، مجتبی فلاحی، نهال دشتی و رضا داوودنژاد از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند

جوایز و افتخارات

فیلم سینمایی «بی‌رویا» اولین ساخته‌ی آرین وزیر دفتری است که فیلم او در بخش سودای سیمرغ  جشنواره فجر ۱۴۰۰ حضور یافته است.

نخستین نمایش بین‌المللی «بی‌رویا» در جشنواره ونیز

با اعلام رسمی «آلبرتو باربرا» مدیر جشنواره‌ی فیلم ونیز نخستین نمایش بین‌المللی فیلم سینمایی «بی‌رویا» به نویسندگی و کارگردانی آرین وزیردفتری و تهیه‌کنندگی مشترک سعید سعدی و هومن سیدی، در بخشِ رسمی «افق‌های گسترش‌یافته» هفتاد و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز خواهد بود.
.
بخش افق‌های گسترش‌یافته از بخش‌های رسمی جشنواره‌ی ونیز است که از سال گذشته راه‌اندازی شده و تعداد محدود حداکثر ده فیلم بلند در ژانرهای متنوع برای کسب جایزه‌ی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در آن رقابت می‌کنند. به گزارش وب‌سایت رسمی جشنواره ونیز معیار انتخاب فیلم‌ها در این بخش ارائه نوآوری و اصالت خلاقه برای ارتباط با مخاطبان هدف هر فیلم است.

نقد فیلم سینمایی «بی رویا»

آرین وزیردفتری در نخستین فیلم بلندش وارد حوزه‌ای شده که سینمای ایران کمتر به‌سراغش رفته است: درامی روان‌شناسانه در مورد هویت. فیلم، چه از نظر داستان و مضمون و چه از جنبۀ لحن و فضاسازی ربط چندانی به مسیرهای عادی سینمای ما ندارد و می‌تواند به‌عنوان یک محصول متفاوت در سطح سینمای ایران مورد توجه قرار گیرد. «بی‌رؤیا» داستان زوجی به نام‌های رؤیا (طناز طباطبایی) و بابک (صابر ابر) است که در آستانۀ خروج از کشور هستند اما ورود زنی ناشناس که رؤیا او را زیبا می‌نامد (شادی کرم‌رودی) به زندگی آن‌ها – زنی که به‌نظر می‌رسد گم شده و چیزی از گذشته‌اش به یاد نمی‌آورد – شرایط زندگی‌شان را تغییر می‌دهد تا جایی که رؤیا به‌تدریج در مورد بسیاری از مسائل دچار تردید و سردرگمی می‌شود.

«بی‌رویا» منتخب بخش «صنعت» چهل و هفتمین جشنواره فیلم تورنتو

جشنواره فیلم تورنتو از انتخاب ده فیلم بلند داستانی برای بخش «منتخب صنعت» Industry Selects خبر داد، که «بی‌رویا» با نام بین‌المللی Without Her به نویسندگی و کارگردانی آرین وزیردفتری و تهیه‌کنندگی مشترک سعید سعدی و هومن سیدی نماینده‌ی سینمای ایران در این بخش خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی جشنواره تورنتو مجموعه‌ی این ده فیلم بلند، فیلم‌هایی با هدف جذب مخاطب هستند، که به‌طور اختصاصی برای متخصصان و خریداران به نمایش در می‌آیند. «نُرم ویلنر» پروگرمر «نمایش‌های دیجیتال و صنعت» جشنواره فیلم تورنتو در معرفی فیلم‌های این بخش اشاره کرد: «ما تلاش کردیم تا مجموعه‌ای از فیلم‌ها را برای این بخش انتخاب کنیم که هم خریداران از آنها استقبال می‌کنند و هم می‌توانند مورد توجه مخاطبان باشند.» او افزود: «هدف ما تجلیل از صداهای جدید و به نمایش گذاشتن استعدادهای بین المللی، مطابق با رویکردِ هر چه جهانی‌تر شدن جشنواره فیلم تورنتو است.»


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم بی رویا

تصاویر فیلم بی رویا
دانلود فیلم بی رویا
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی، لطفا با پشتیبانی آنلاین یا پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید و یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 3-مشاهده مجوز فروش از شرکت هنر اول 4-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید
دیدگاه 0