دانلود فیلم تصور

تصور یک فیلم جاده‌ ای است که در تهران فیلمبرداری شده است.

--- 8,230 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم تصور با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم تصور
◀️ معرفی فیلم تصور در ویکی پدیا

 فیلم سینمایی تصور ساخته علی بهراد با نام قبلی «هرمان» به عنوان یکی از فیلم‌های بخش رقابتی هفته منتقدین جشنواره کن انتخاب شده است. لیلا حاتمی و مهرداد ضادقیان بازیگران این فیلم هستند.

داستان فیلم تصور

ین فیلم روایت مرموز دو شخصیت است که زندگی‌شان تنها در طول تاکسی‌سواری‌ شبانه‌شان در تهران تلاقی پیدا می‌کند، «تصور» بیننده را تشویق می‌کند تا هوای اسرارآمیز داستان را در آغوش بگیرد و به طرز بازیگوشانه‌ای از افشای دقیق آنچه در حال روی دادن است،امتناع می‌کند.

علی بهراد، نویسنده و کارگردان، یک زن (لیلا حاتمی) و یک راننده تاکسی (مهرداد صدیقیان) را به مخاطب معرفی می‌کند که هیچ نامی ندارند و سپس آنها را در طول چندین تصویر دنبال می‌کند، که ظاهراً هر مواجهه آنها با یکدیگر به عنوان یک شروع مجدد بین آنها عمل می‌کند. در واقع، عنوان فیلم دعوتی است از مخاطب برای خلق معنای شخصی خود از روایت داستان و به این ترتیب «تصور» چیزی فراتر از یک مراقبه زودگذر در مورد عشق و اشتیاق نیست.

چیزی که به خصوص در مورد این فیلم جذاب است، فرصتی است که برای پر کردن جاهای خالی به مخاطب داده شده است.

بازتاب نمایش فیلم تصور در کن
این درام به عنوان بخش مستقل هفته منتقدان در کن به نمایش گذاشته شد و لیلا حاتمی (بازیگر فیلم برنده اسکار جدایی) در نقش زن ناشناسی ایفای نقش کرده که راننده تاکسی با بازی مهرداد صدیقیان را مجذوب خود می کند. مطالعه نقدهای این فیلم میتواند به ایجاد آگاهی درباره این فیلم کمک کند، اما فیلم «تصور» ممکن است برای جذب مخاطب گسترده در اکران عمومی با چالش‌هایی رو به رو باشد.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم تصور

در جلسه یک خرداد ۱۴۰۲ شورای صنفی نمایش قرارداد اکران فیلم سینمایی «تصور» به کارگردانی علی بهراد ثبت شد.


تصاویر فیلم تصور

تیزر  فیلم تصور
دانلود فیلم تصور
پشتیبانی
موارد قابل توجه 1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی، لطفا با پشتیبانی آنلاین یا پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید و یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 3-مشاهده مجوز فروش از شرکت هنر اول 4-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید
دیدگاه 0