دانلود فیلم جزیره فضایی(تورنادو ۲)

امید در مسطح فضایی تیانا (جزیره ای ناشناخته در فضا) جامانده است و بخاطر علاقه اش به دختر پادشاه تیانا (شیمبا) قصد برگشت ندارد اما دستگاه تصویری سفینه تورنا2 اخطار میدهد که بچه ها برای نجات او و شیمبا به مسطح فضایی برگشته اند. از آن سو، بچه ها با نقشه ای حساب شده، تورنا2 را که خانم خوش خیال در حال افتتاح آن به عنوان رستوران تورنادوست، برای نجات امید به پرواز درآورده و رفته اند. پرونده توسط بازرس پیگیری و پروفسور (سازنده تورنادو) برای بازگشت بچه ها و امید و شیمبا تلاش میکند تا سرانجام بچه ها به زمین باز میگردند.

--- 15,821 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم جزیره فضایی با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم جزیره فضایی
◀️ معرفی  فیلم جزیره فضایی در ویکی پدیا

فیلم سینمایی تورنادو ۲ جزیره فضایی (Tornado 2 Jazireh Fazaei) نام فیلمی کمدی موزیکال – فانتزی که در گروه سنی کودک و نوجوان قرار دارد با فضای فانتزی و کاملا تخیلی به نویسندگی ، تهیه کنندگی و کارگردانی (سید جواد هاشمی) می باشد که در سال ۱۳۹۹ به صورت مستقل و با سرمایه گذاری شخصی سیدجواد هاشمی تولید گردیده است. همچنین فیلم جزیره فضایی پس از فیلم شهر گربه ها جدیدترین اثر هاشمی در مقام کارگردانی است که ادامه و قسمت دوم فیلم تورنادو محسوب میشود. نخستین قسمت تورنا۲ سال ۱۳۹۹ در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان و همچنین به صورت آنلاین به نمایش درآمد و با استقبال مخاطبان مواجه شد.


زمان  اکران در سینما
، یکشنبه ۲۷ آذرماه بیست و چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش در خانه سینما تشکیل شد و پس از چند هفته که جلسه‌های این شورا خروجی ویژه‌ای نداشت اعلام شد که قرارداد سرگروهی فیلم سینمایی «جزیره فضایی» (تورنادو ۲) به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جواد هاشمی برای اکران به سرگروهی پردیس کورش ثبت شده است.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم جزیره فضایی

هنوز اطلاعاتی منتشر نشده


تصاویر فیلم جزیره فضایی

تیزر فیلم جزیره فضایی
دانلود فیلم جزیره فضایی(تورنادو ۲)
پشتیبانی
دیدگاه 0