✅  دانلود قانونی فیلم رویای کاغذی با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم رویای کاغذی

◀️ معرفی فیلم رویای کاغذی در ویکی پدیا

فیلم سینمایی «رویای کاغذی» به کارگردانی علی عطشانی اوایل تابستان ۱۴۰۰در سکوت خبری ساخته شد. همزمان با پایان تدوین و صداگذاری، از پوستر این فیلم که پخش جهانی آن را یک کمپانی آمریکایی بر عهده دارد، رونمایی شد.

فیلمنامه «رویای کاغذی» را جابر قاسمعلی براساس طرحی از علی عطشانی نوشته و کامران تفتی، مینا وحید، زینب (نگار) ملاکی و امیرحسین رضازاده نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا کرده‌اند.

حامد توسلی و مجید مهین دوست و اشکان صفاری از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

جوایز فیلم رویای کاغذی

جایزه بهترین کارگردانی هفدهمین دوره جشنواره بریج فیلم فستیوال کانادا به علی عطشانی برای «رویای کاغذی» رسید.

دو جایزه جشنواره تگزاس به «رویای کاغذی» رسید

در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی تگزاس (South Texas international film festival) که در ادینیورگ تگزاس برگزار شد، جایزه بهترین کارگردانی به علی عطشانی و جایزه بهترین بازیگر به امیرحسین رضازاده برای فیلم «رویای کاغذی» تعلق گرفت.

«رویای کاغذی» که پیش از این جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه بیست و نهمین دوره جشنواره جهانی کارنیوال سنگاپور و جایزه بهترین فیلم جشنواره هالوسینیا فرانسه را نیز کسب کرده است.

«رویای کاغذی» بهترین فیلم جشنواره رومانی شد

فیلم سینمایی «رویای کاغذی» به کارگردانی علی عطشانی و سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی صدرا درودیان همایونی و کسری درودیان همایونی در چهل و چهارمین حضور بین‌المللی خود، برنده جایزه بهترین فیلم شانزدهمین دوره جشنواره «تولیدکنندگان مستقل ایندی» IPIFF INDEPENDENT PRODUCERS INDIE FILM FESTIVAL رومانی شد.

این جشنواره ۱۲ تا ۱۵ می‌در شهر بخارست کشور رومانی برگزار شد و شب گذشته در مراسم اختتامیه علی عطشانی جایزه و تندیس بهترین فیلم این دوره از جشنواره را دریافت کرد.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم رویای  کاغذی

فیلم سینمایی «رویای کاغذی» از چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه به سرگروهی سینما هویزه مشهد اکران می‌شود.


تیزر فیلم رویای کاغذی

تصاویر فیلم رویای کاغذی
دانلود فیلم رویای کاغذی
پشتیبانی
۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697
دیدگاه 0