✅  دانلود قانونی فیلم بی مادر با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم سینمایی بی مادر
 معرفی سریال بی مادر در ویکی پدیا

«بی مادر» نخستین ساخته سینمایی سید مرتضی فاطمی در مقام کارگردان است. او کارگردانی مستند و فیلم کوتاه و تهیه‌کنندگی چندین سریال را در کارنامه دارد.بی مادر فیلمی به نویسندگی و کارگردانی مرتضی فاطمی و تهیه‌کنندگی علی اوجی و محمدرضا مصباح محصول سال ۱۴۰۰است.ین فیلم در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

اکران «بی‌مادر» از ۱۱ مرداد در سینماها
«بی مادر» توسط پخش بهمن سبز و به سرگروهی سینما آزادی اکران می‌شود.
فیلم سینمایی «بی‌مادر» به کارگردانی مرتضی فاطمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و علی اوجی از امروز جمعه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۰ در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین شد.
جوایز فیلم بی مادر

فیلم «بی‌مادر»  در چهارمین حضور بین‌المللی خود برنده جایزه بهترین کارگردانی از بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی رینبو لندن شد. بیست و چهارمین دوره Rainbow International Film Festival London ۲۰۲۳ از ۲۸ می‌تا ۴ ژوئن ۲۰۲۳ در انگلستان برگزار شد.فیلم سینمایی «بی مادر» طی یک سال گذشته در جشنواره‌های خارجی حضور پررنگی داشته و توانسته است چهار جایزه جهانی دریافت کند که سه جایزه به عنوان بهترین فیلم و یک جایزه هم به عنوان بهترین کارگردانی است.

“بی‌مادر” فیلم برگزیده جشنواره ولز شد

فیلم سینمایی «بی‌مادر» به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی فاطمی در جدیدترین موفقیت خود جایزه «بهترین فیلم خارجی زبان» جشنواره بین المللی فیلم ولز را از آن خود کرد. این پنجمین جایزه بین المللی این فیلم در پنجمین حضور بین‌المللی آن است.

داستان فیلم بی مادر

موضوع فیلم «بی‌مادر» زندگی آرام یک زوج است که با پا فشاری یکی از آن‌ها روی تصمیم‌اش، ناخواسته وارد آزمایش‌ها و دو راهی‌ها و مخاطرات اخلاقی می‌شود. انسان چیزی را به دست نمی‌اورد مگر اینکه چیزهایی را از دست بدهد و هر تصمیمی بهایی دارد که باید پرداخته شود

بازیگران فیلم بی مادر

امیر آقایی، میترا حجار، پژمان جمشیدی، پردیس پورعابدینی، علی اوجی، سارا محمدی، بیتا عزیزاوقلو، شیرین ضابطیان و فاطمه میرزایی ترکیب کامل بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.


تصاویر  فیلم بی مادر

تیزر فیلم بی مادر
دانلود فیلم سینمایی بی مادر
پشتیبانی
دیدگاه 0