دانلود فیلم شیشلیک

شیشلیک
یکی از اهالی شهرکی در حایشه تهران، تحت تاثیر شرایط خاصی که از سوی رئیس کارخانه‌ای برایش رقم خورده است. طغیان کرده. در جستجوی رهایی خانواده‌اش برمی آید و...ادامه دارد....‌‌‌

90 دقیقه 1399 25,042 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم شیشلیک با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم شیشلیک
◀️ معرفی فیلم شیشلیک در ویکی پدیا

شیشلیک فیلمی در ژانر کمدی به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری، نویسندگی امیرمهدی ژوله و کارگردانی محمدحسین مهدویان محصول سال ۱۳۹۹است.این فیلم اولین تجربه محمدحسین مهدویان در قالب فیلم های کمدی است.ین فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

چرا اجازه اکران «شیشلیک» را نمی‌دهید؟

روز گذشته مدیر کل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم در گفت‌وگویی اعلام کرد که  برنامه مدیران مربوطه در دولت سیزدهم این است که هیچ فیلمی از جانب سازمان سینمایی و وزارت ارشاد توقیف نشود و از آنجا که رئیس سازمان سینمایی برآمده از سینما و اتفاقاً تهیه‌کننده سینما هستند، از  همان ابتدا بر عدم توقیف فیلم‌ها و کمک به خروج آثار از بلاتکلیفی یا توقیف تاکید داشته‌اند.
.
محمد حسین مهدویان با باز نشر این بخش از صحبت‌های روح الله سهرابی خطاب به او نوشت :«اگر این حرف‌ها صادقانه است پس چرا فیلم سینمایی شیشلیک را که همه مجاری قانونی را طی کرده و یک سال پیش پروانه نمایش گرفته از بلاتکلیفی و به قول خودتان انسداد خارج نمی‌کنید؟»

داستان فیلم شیشلیک

یکی از اهالی شهرکی در حاشیه تهران، تحت تأثیر شرایط خاصی که از سوی رئیس کارخانه‌ای برایش رقم خورده‌است، طغیان کرده و در جستجوی رهایی خانواده‌اش برمی آید و…

بازیگران فیلم شیشلیک

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم شیشلیک

 


تصاویر فیلم شیشلیک

 

دانلود فیلم شیشلیک
پشتیبانی
دیدگاه 0