دانلود فیلم ضد

در خلاصه داستان رسمی این فیلم آمده است: «بعضی آدم‌ها می‌توانند بر «ضدِّ» هدفی باشند که همه می‌پندارند در خدمت آن هستند. این «ضد» می‌تواند حذف یک نفر یا یک ملت باشد»

--- 9,874 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم  ضد با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم ضد
◀️ معرفی فیلم ضد در ویکی پدیا

ضد به نویسندگی حسین تراب‌نژاد، درامی سیاسی است که در بستر یکی از حوادث مهم و ملتهب ابتدای انقلاب اسلامی روایت می‌شود. این فیلم از تازه‌ترین محصولات سازمان سینمایی حوزه هنری است و محمدرضا شفیعی تهیه کننده آن است.

جوایز فیلم ضد

نادر سلیمانی | سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد | دوره چهلم جشنواره فیلم فجر – ۱۴۰۰

محمدرضا شجاعی | سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه (مشترک با فیلم دسته دختران) | دوره چهلم جشنواره فیلم فجر – ۱۴۰۰

داستان فیلم ضد

. قصه به بحران‌ها و درگیری‌های منافقین در تابستان سال ۶۰ و بمب‌گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و یارانش برمی گردد. با این تفاوت در زاویه دید. به این معنا که در «ماجرای نیمروز» شاهد روایت قصه از زاویه نیروهای سپاه هستیم و در «ضد» از زاویه دید منافقین به قصه نگاه می‌شود. ضمن اینکه در بستر این فضای ملتهب سیاسی شاهد یک قصه عاشقانه هستیم. در واقع می‌توان «ضد» را یک عاشقانه سیاسی دانست که در آن یک ضد قهرمان در دو راهی دشوار عشق و سیاست قرار می‌گیرد.

بازیگران فیلم ضد

نادر سلیمانی، مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، مجید پتکی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی بازیگران «ضد» هستند.

 

سایر عوامل «ضد» عبارتند از؛ مشاور فیلمنامه: جواد موگویی، مدیر تولید: علی شیرمحمدی، مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، مدیر صدابرداری: علی عدالت‌دوست، طراح گریم: مرتضی کهزادی، مدیر برنامه‌ریزی: حسین دیردار، دستیار کارگردان: بهمن حسینی، منشی صحنه: آرزو قربانی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، محصول سازمان سینمایی سوره.

 


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم ضد

اکران عمومی فیلم سینمایی «ضد»، محصول سازمان سینمایی سوره به کارگردانی امیرعباس ربیعی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی حسین تراب‌نژاد با شعار «زندگی بی‌عشق، مردگی است …» از  ۱۵ آذرماه در سینماهای سراسر کشور آغاز شد.


تیزر فیلم ضد

تصاویر  فیلم ضد

 

 

دانلود فیلم ضد
پشتیبانی
دیدگاه 0