✅  دانلود قانونی فیلم پرونده باز است با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم پرونده باز است
◀️ معرفی فیلم پرونده باز است در ویکی پدیا

پرونده باز است فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی محصول سال ۱۴۰۱ است. این فیلم در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشت. پرونده باز است، آخرین ساخته کیومرث پوراحمد پیش از مرگ او بود. او حدود دو ماه پس از اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر، درگذشت.

حاشیه‌های فیلم پرونده باز است

کیومرث پوراحمد پس از آنکه فیلمش در بخش مسابقه جشنواره امسال حضور پیدا کرد در پستی اینستاگرامی اعلام کرد به دلیل خوب نبودن حال جامعه و غمگین بودنش از فضای جامعه از حضور در جشنواره انصراف می‌دهد.علی قائم‌مقامی تهیه‌کننده فیلم پوراحمد چندمین تجربه همکاری مشترکش را با پوراحمد پشت سر می‌گذارد. کفش‌هایم کو و شب یلدا و تیغ و ترمه دیگر همکاری‌های مشترک قائم‌مقامی و پوراحمد است.

داستان فیلم پرونده باز است

داستان فیلم پرونده باز است برگرفته از پرونده‌ای جنایی و پرحاشیه در دهه ۸۰ است. در این فیلم که فضای جنایی و ملتهب دارد، یک نوجوان ۱۵ ساله مرتکب قتل شده و حالا در انتظار حکم دادگاه است.

پژمان بازغی، محمدرضا غفاری، نسیم ادبی، حسین پاکدل، شادی مختاری، علی باقری، به همراه سام قریبیان و مه‌لقا باقری در این فیلم بازی می‌کنند.

بازیگران نوجوان فیلم هم پویا نجفی، راشین ربی، مهبد جهان‌نوش و محمدمتین ستاری هستند.

نویسنده و کارگردان: کیومرث پوراحمد،مدیر فیلمبرداری: اصغر رفیعی‌جم، تدوین: خشایار موحدیان و سعید سیاح، طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، صدابردار: بهمن حیدری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: فرزاد ظریفی، دستیار کارگردان: آرمان حیدری و بهرام ابراهیمی، فیلمبردار: احمد گودرزی، طراح لباس: ثنا نوروزبیگی، طراح صحنه: امیرعباس دهقانی، مدیر تدارکات: حسین روزبهانی، مجریان گریم: علی جباری،الهه شاهین، دستیار اول فیلمبردار: رضا نیاقی، عکاس: مهدی حیدری و تهیه‌کننده: علی قائم مقامی جمعی از عوامل تولید این فیلم هستند.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی  فیلم پرونده باز است

متعاقبا اعلام می شود


تصاویر فیلم پرونده باز است

 


تیزر فیلم پرونده باز است
دانلود فیلم پرونده باز است
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی، لطفا با پشتیبانی آنلاین یا پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید و یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 3-مشاهده مجوز فروش از شرکت هنر اول 4-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید
دیدگاه 0