دانلود فیلم گشت ارشاد 3

فیلم گشت ارشاد 3
این فیلم ادامه ای بر داستان گذشته گشت ارشاد های سری 1 و 2 است ولی با قصه ای جذاب تر و جالب تر. البته این فیلم در بستری کاملا متفاوت نسبت به 2 سری پیشین آن رقم می خورد.

85 دقیقه 1399 55,586 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم گشت ارشاد ۳ با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم گشت ارشاد ۳
◀️ معرفی فیلم گشت ارشاد ۳ در ویکی پدیا

فیلم «گشت ارشاد ۳» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی و نویسندگی حسام سامری زاده از روز چهارشنبه ۲۶ آبان در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

در آستانه آغاز نمایش فیلم در سراسر کشور، پوستر رسمی این فیلم که توسط عرفان بهکار طراحی شده رونمایی و منتشر شد.

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» در سال ۹۱ و «گشت ارشاد ۲» در سال ۹۵ ساخته شد و هر دو فیلم در گیشه با استقبال خوب مخاطبان همراه شدند و پیش‌بینی می‌شود با فعالیت عادی سینماها و اکران «گشت ارشاد ۳» این اتفاق در سری سوم فیلم هم تکرار شود.

فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ به اسپانسری برند مکنزی در ده روز اول اکران، به فروش بیش از ۱۰ میلیارد تومان رسید.

داستان فیلم گشت ارشاد ۳

حسن و عطا بعد از چند سال از آمریکا برمی‌گردند و به دنبال ماشین عباس آقا می‌روند که آن را به شخصی به نام پیکان که بهنام بانی نقش آنرا ایفا می‌کند کرایه دادند و از آن می‌دزدند و بعد که با اون آشنا می‌شوند او به دنبال خوانندگی است که عطا و حسن به عنوان آهنگساز و ترانه‌سرای وی به او کمک می‌کنند که درگیر اتفاقاتی نیز می‌شوند

بازیگران فیلم گشت ارشاد ۳

ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، امیر جعفری، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد، با معرفی علیرضا خواجه نیا گروه بازیگران «گشت ارشاد ۳» را تشکیل می‌دهند.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم گشت ارشاد ۳

 


تیزر فیلم گشت ارشاد ۳
تصاویر فیلم گشت ارشاد ۳
دانلود فیلم گشت ارشاد 3
پشتیبانی
۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697
دیدگاه 2

  • شیرزاد - 08 دسامبر, 2022

    سلام خسته نباشین

    ببخشین الان کسی که با کیفیت ۱۰۸۰ غیر قانونی دیده میشه برای اینکه حلال باشه کیفیت ۴۸۰ رو بگیره؟ یا باید حتما کیفیت ۱۰۸۰ رو بگیره؟

    ممنون از سایت فوق العاده تون

  • حسین رسولی - 10 مارس, 2022

    حسین