✅  دانلود قانونی فصل دوم زخم کاری  با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فصل دوم زخم کاری
◀️ معرفی فصل دوم زخم کاری  در ویکی پدیا

تولید فصل دوم زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان کلید خورد.فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌قلم گروهی از نویسندگان شامل میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است.

محمد حسین مهدویان قصد دارد زخم کاری را در سه فصل هشت قسمتی ادامه دهد. قرار است هر سه فصل پشت سر هم تصویربرداری و تولید شود.  جواد عزتی و رعنا آزادی ور از جمله بازیگران فصل اول هستند که حضورشان در فصول بعدی قطعی شده است.

بعد از انتشار خبر تولید فصل دوم سریال «زخم کاری» در شبکه‌های اجتماعی، هانیه توسلی اعلام کرده که احتمالا در فصل دوم این سریال حضور نخواهد داشت این در حالی است که از هادی‌حجازی‌فر و الناز ملک به عنوان بازیگران جدید این فصل نام برده می شود.

محسن چاوشی خواننده «زخم کاری۲» شد

محسن چاوشی خواننده تیتراژ «زخم کاری؛ بازگشت» شد. بهمن بابازاده(خبرنگار موسیقی) با اعلام این خبر نوشت:«محسن چاوشی خواننده فصل دوم «زخم کاری»، سریال پربیننده محمدحسین مهدویان شد.این همکاری در شرایطی میسر شده که پیش تر «محمدحسین مهدویان» سناریو و داستان کلی فیلم «لاتاری» را از قطعه «دوبی» (مسلخ) چاوشی ایده برداری کرده بود و این فیلم به شدت خبرساز شد.

سرنوشت شخصیت های سریال زخم کاری

با نزدیک شدن به زمان پخش فصل دوم سریال زخم کاری: بازگشت در این مطلب به سرنوشت کاراکتر‌هایی که در فصل اول حضور داشتند و برخی در همان فصل کشته شدند. نگاهی میاندازیم:

مالک
مالک مالکی | جواد عزتی داستان حول محور شخصیت مالک مالکی می‌گذرد. جوانی زیاده‌خواه که طمع در پایان فصل یک کار دستش داد و خانواده‌اش را در معرض نابودی قرار داد. مالک در پایان فصل در انتقام عجیب به دست معشوق سابقش (منصوره) با چاقو زخمی شد. الان این سؤال مطرح است که در فصل دوم با تن زخمی باز هم فرصتی پیدا می‌کند تا نسخه خاندان ریزآبادی را در هم بپیچد؟ آیا دوباره با مالک مالکی که این‌بار تا لب مرگ رفته و برگشته مواجه می‌شویم؟

 

سمیرا
سمیرا | رعنا آزادی‌ورسریال زخم کاری یک زن فم‌فتال و فتنه‌انگیز را درون قصه‌اش می‌دید که یک تنه توانست تمامی خانواده ریز‌آبادی را به خاک سیاه بنشاند. سمیرای مشهور و ترسناک و همسر مالک البته در پایان فصل یک به دلیل جنونی که به واسطه شراکت در قتل چند نفر از همکاران مالک به خصوص حاج عمو به او دست داد. راهی تیمارستان شد و …


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فصل دوم زخم کاری  

۱۸ شهریور ۱۴۰۲

لینک دانلود قسمت دوم زخم کاری ۲


تصاویر فصل دوم زخم کاری

 


تیزر فصل دوم زخم کاری
دانلود قسمت اول فصل دوم زخم کاری (بازگشت)
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی در پرداخت، لطفا با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-هر یک از فایل ها هم از طریق سروری در داخل ایران و هم سروری خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت. 3-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 4-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید پشتیبانی تلگرام :: صفحه راهنما شماره پشتیبانی: 09022018555
دیدگاه 0