دانلود قسمت دهم سریال سووشون

سووشون
نرگس آبیار سریال سووشون را با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته سیمین دانشور تولید می کند.

60 دقیقه 480 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی قسمت دهم سریال سووشون با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال سووشون
◀️معرفی سریال سووشون در ویکی پدیا

رمان بی نظیر سووشون اثر سیمین دانشور سریال شبکه خانگی می شود 

سریال نمایش‌خانگی نرگس آبیار با اقتباس از رمان سیمین دانشور جلوی دوربین می‌رود. نرگس آبیار بعد از فیلم‌های «شیار ۱۴۳»، «نفس»، «شبی که ماه کامل شد» و ساخت فیلم «ابلق»، این‌بار قصد دارد رمان «سووشون» سیمین دانشور را در شبکه نمایش خانگی جلوی دوربین ببرد و بهنوش طباطبایی نخستین بازیگر آن است.

سریال نرگس آبیار قرار است مهرماه به تهیه‌کنندگی همسرش محمدحسین قاسمی تولید خود را آغاز کند.

✅ داستان سریال سووشون

سووشون نخستین رمانِ سیمین دانشور (۸ اردیبهشت ۱۳۰۰ – ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ خورشیدی) نویسندهٔ ایرانی است که سال ۱۳۴۸ منتشر شد. داستان سووشون در شیراز و در سال‌های پایانی جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و فضای اجتماعی سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۲۵ را ترسیم می‌کند. علت نام‌گذاری این کتاب، نیز تشابه سرانجامِ یکی از شخصیت‌های داستان با سرنوشت سیاوش، قهرمان اسطوره‌ای ایران باستان است. سووشون یا سیاووشان برگرفته از عنوان مراسم سوگواری برای سیاوش است. این کتاب نخستین بار در تیرماه سال ۱۳۴۸ منتشر شد و تا سال ۱۳۹۳ به چاپ نوزدهم رسید. این کتاب یکی از پرمخاطب‌ترین رمان‌های فارسی در ایران است و برآورد می‌شود تا سال ۱۳۹۵ بیش از پانصد هزار نسخه از آن به فروش رسیده باشد. سووشون، علاوه بر این، به زبان‌های مختلف دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی و چینی نیز ترجمه شده‌است. نمایش سووشون با اقتباس از این رمان، در سال ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ در تهران به روی صحنه رفته‌است.

دانشور با توجه به تجربهٔ زنانهٔ خود، در آفرینش شخصیت‌های زن موفق بوده‌است. این رمان چشم‌اندازی از آیندهٔ زنان و نقشی که آن‌ها در تحولات اجتماعی ایفا می‌کنند، ترسیم می‌کند؛ چنان‌که شخصیت محوری زن اگرچه در طول داستان، رفتارهای مردسالارانه را می‌پذیرد اما در نهایت از یک شخصیت محافظه‌کار، به یک کنشگر اجتماعی مبدل می‌شود.

✅ بازیگران سریال سووشون

تاکنون حضور بهنوش طباطبایی در این سریال قطعی شده است.


زمان پخش نسخه دانلود قانونی قسمت دهم سریال سووشون

بهار ۱۴۰۱


تیزر قسمت دهم سریال سووشون

 


تصاویر سریال سووشون

دانلود قسمت دهم سریال سووشون
پشتیبانی
دیدگاه 0