دانلود قسمت پنجم سریال یاغی

یاغی
جاوید (علی شادمان) نوجوانی است از محله‌های پایین شهر تهران که براساس اتفاقاتی که در زندگی‌اش افتاده هنوز نتوانسته برای خود شناسنامه و هویتی داشته باشد و از این همه سختی که تا به حال در زندگی خود کشیده‌است، خسته شده و برای اینکه بتواند زندگی خوب و آبرومندانه‌ای را شروع کند با دختری به نام اَبرا (الیکا ناصری)، که به یکدیگر علاقه دارند، ازدواج کند؛ در به در دنبال یافتن راهی است که بتواند مدرکی برای اثبات ادعایش، اینکه مرحوم محمود گنجی پدر اوست، به قاضی پرونده درخواست شناسنامه خود ارائه دهد اما راهی جز انجام آزمایش ژنتیک برایش نمانده و برای این‌کار لازم دارد که خانوادهٔ پدری خود را که از انجام این‌کار خودداری می‌کنند، راضی کند. اما در این مسیر به مشکلات و اتفاقاتی برمی‌خورد.

60 دقیقه 19,369 views Last updated on

پس زمینه
  دانلود قانونی قسمت پنجم سریال یاغی قسمت اول با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال یاغی
◀️ معرفی سریال یاغی در ویکی پدیا

✅ پارسا پیروزفر و طنازطباطبایی در یاغی به کارگردانی محمد کارت

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی دو نفر از بازیگرانش را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی پروژه، سریال «یاغی» به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، به زودی با اخذ مجوزهای قانونی پیش‌تولید رسمی خود را برای پخش در شبکۀ نمایش خانگی آغاز می‌کند.

پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی بازیگران گزیده‌کاری که هر دو سال‌هاست بازی در سریالی را نپذیرفته‌اند، در سریال «یاغی» نقش‌آفرینی خواهند کرد.

نگارش فیلمنامۀ این سریال توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت طی یک سال گذشته انجام شده‌ و مدتی‌ست به اتمام رسیده است. این تیم تجربۀ نگارش فیلمنامۀ فیلم سینمایی «شنای پروانه» را نیز با یکدیگر در کارنامۀ خود دارد.

گفتنی‌ست به زودی اسامی تعدادی از بازیگران چهره و سرشناس سینما که حضورشان در این سریال قطعی شده است به همراه سایر عواملی که در این پروژه همکاری می‌کنند، به صورت رسمی اعلام خواهد شد.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی قسمت پنجم سریال یاغی

تابستان ۱۴۰۰


تیزر قسمت پنجم سریال یاغی

تصاویر سریال یاغی
دانلود قسمت پنجم سریال یاغی
پشتیبانی
۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697
دیدگاه 1

  • محمد - 16 ژوئن, 2022

    سلام بعضیا توانایی پرداخت هزینه رو ندارن میشه رایگانش رو بزارید