دانلود قسمت آخر 20 سریال یاغی

"یاغی" روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

--- 31,109 views Last updated on

پس زمینه
  دانلود قانونی سریال یاغی قسمت ۲۰ با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال یاغی
◀️ معرفی سریال یاغی در ویکی پدیا

✅ پارسا پیروزفر و طنازطباطبایی در یاغی به کارگردانی محمد کارت

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی دو نفر از بازیگرانش را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی پروژه، سریال «یاغی» به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، به زودی با اخذ مجوزهای قانونی پیش‌تولید رسمی خود را برای پخش در شبکۀ نمایش خانگی آغاز می‌کند.

پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی بازیگران گزیده‌کاری که هر دو سال‌هاست بازی در سریالی را نپذیرفته‌اند، در سریال «یاغی» نقش‌آفرینی خواهند کرد.

نگارش فیلمنامۀ این سریال توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت طی یک سال گذشته انجام شده‌ و مدتی‌ست به اتمام رسیده است. این تیم تجربۀ نگارش فیلمنامۀ فیلم سینمایی «شنای پروانه» را نیز با یکدیگر در کارنامۀ خود دارد.

گفتنی‌ست به زودی اسامی تعدادی از بازیگران چهره و سرشناس سینما که حضورشان در این سریال قطعی شده است به همراه سایر عواملی که در این پروژه همکاری می‌کنند، به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

بازیگران

نادر شهسواری در نقش سید، ناهید مسلمی در نقش خانم گنجی، مهدی حسینی نیا در نقش رحمان، سامان مهکویه، افشین حسن، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، سیدمحمد هادی دیباجی، محمد صابری، توفیق حیدری، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری از دیگر بازیگران مجموعه هستند


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی قسمت ۲۰ سریال یاغی

قسمت بیستم #سریال_یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی روز پنجشنبه، ۳۱ شهریور ماه منتشر خواهد شد.


تیزر قسمت ۲۰ سریال یاغی

تصاویر سریال یاغی

 

دانلود قسمت آخر 20 سریال یاغی
پشتیبانی
در صورت نیاز از طریق یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی تماس بگیرید ۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697
دیدگاه 1

  • زهرا - 30 سپتامبر, 2022

    همه چیز عالی
    موضوع محشر
    موسیقی باشکوه
    چه فایده وقتی که ریشه ش یعنی فیلمنامه پر اشکال بود؟