دانلود فیلم داستان دست انداز

دست انداز
این فیلم یک اثر اجتماعی با چاشنی طنز است و در خلاصه داستان آن آمده است: رها که علاقه‌مند به نویسندگی است آخرین داستان خود را با آرزوهایش همراه می‌کند.

102 دقیقه 1398 3,102 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم داستان دست انداز با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم داستان دست انداز
◀️ معرفی فیلم داستان دست انداز در ویکی پدیا

دست انداز فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی فرزاد فخری زاده و تهیه‌کنندگی محمد آفریده محصول سال ۱۳۹۹ است. این فیلم قرار بود در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد اما به دلایلی توقیف شد و در نخستین جشنواره هنر زنده است به نمایش درآمد.

فیلم سینمایی «دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی محصول سال ۱۳۹۹ است که توسط دفتر پخش خانه فیلم به سرگروهی پردیس ایران‌مال روی پرده سینماها  رفت.

چند نکته درباره فیلم داستان دست‌انداز
  • ساخت فیلم داستان دست انداز از اواسط پاییز سال ۹۸ آغاز شده بود که در زمستان به مرحله فنی رسید، مراحل فنی از ابتدای اسفند سال ٩٨ بدلیل گسترش ویروس کرونا متوقف شد.
  • کمال تبریزی پیش از فیلم داستان دست‌انداز قرار بود فیلم «در کمال بی‌شعوری» را بر اساس فیلمنامه‌ای از حسین مهکام بسازد اما به دلیل اینکه ساخت این فیلم نیاز به امکانات و شرایط خاصی داشت، ساخت آن را به آینده موکول شد.
  • فیلم دست‌انداز قرار بود در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد اما به دلایلی توقیف شد.
  • فیلم‌ داستان دست انداز کمال تبریزی در مجموعه آلترناتیوها در بخش پانوراما در بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم شانگهای در سال ۱۴۰۰ شمسی و ۲۰۲۱ میلادی در کشور چین به نمایش در آمده است.
  • امید نعمتی خواننده گروه پالت برای اولین بار به عنوان بازیگر یک فیلم سینمایی جلوی دوربین رفته است.
خلاصه داستان فیلم دست انداز

فیلم داستان دست انداز، داستان نویسنده جوان و نه‌چندان موفقی به نام رها (با بازی هدی زین‌العابدین) را روایت می‌کند که تلاش می‌کند در آخرین داستانش درباره حسرت‌ها و آرزوهایش بنویسد. اما اتفاقات به شکلی رقم می‌خورد که مرز میان حقیقت و داستان برداشته می‌شود و رها تمام شخصیت‌های داستانش را در واقعیت ملاقات می‌کند… درهم‌آمیزی خیال و واقعیت سابقه‌ای طولانی در سینمای جهان دارد و نویسندگان بزرگی مانند چارلی کافمن بارها و بارها سراغ چنین داستان‌هایی رفته‌اند. درخشش ابدی یک ذهن پاک، اقتباس و جان مالکوویچ بودن از نمونه‌های درخشان این سبک از داستان‌گویی در سینمای جهان هستند.

عوامل فیلم دست انداز

طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: نوا روحانی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، سرپرست گروه فیلمبرداری: محمد ابراهیمیان، طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیرصدابرداری: عباس رستگارپور، آهنگساز: امین هنرمند، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، عکاس: زهرا مصفا، مجری طرح و مدیرتولید: علیرضا ابوالقاسمی نژاد، مدیر تدارکات: ظهیرپیرهادی


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم داستان دست انداز

 


تصاویر فیلم داستان دست انداز

تیزر فیلم دست انداز

دانلود فیلم داستان دست انداز
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی، لطفا با پشتیبانی آنلاین یا پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید و یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 3-مشاهده مجوز فروش از شرکت هنر اول 4-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید
اطلاعات
بازیگران
پس زمینه
دیدگاه 0