دانلود فیلم ستاره بازی

ستاره بازی
صبا به همراه خانواده اش به آمریکا مهاجرت میکنند به امید آنکه معجزه ای رخ دهد و سرطانش درمان شود.

90 دقیقه 1398 7,157 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم ستاره بازی با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم ستاره بازی
◀️ معرفی فیلم ستاره بازی در ویکی پدیا

ستاره بازی فیلمی به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی محصول سال ۱۳۹۸ است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

هاتف علیمردانی پیش‌تر فیلم‌های سینمایی «کوچه بی‌نام»، «هفت ماهگی»، «آباجان» و «کلمبوس» را ساخته است. به بهانه اکران جدیدترین اثر سینمایی ایران کارگردان با او گفتگویی داشتیم که در ادامه مشروح این گفتگو را از نظر می‌گذرانید:

داستان فیلم ستاره بازی
فیلم قصه یک خانواده سه نفره با بازی فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و ملیسا ذاکری است که پس از برنده شدن در لاتاری به آمریکا مهاجرت می‌کنند. دعوا و مشاجرات فراوان زن و شوهر، باعث جدایی آنها می‌شود حال آنکه اثرات این مرافعه‌ و آسیب‌های طلاق پدر و مادر، تاثیر بسیار بدی روی دختر خانواده می‌گذارد.
عوامل فیلم ستاره بازی

در این فیلم بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، ملیسا ذاکری، علی مصفا و مایکل مدسن ستاره سینمای آمریکا به همراه مارشال منش، لیندا جویز، هاوارد رسنزتین و دان لیستربه ایفای نقش پرداخته اند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: معین مطللبی، طراح صحنه و لباس: مجید میر فخرایی، طراح گریم: رکسانا رضوی، صدابردار: کامبیز فراهانی، صداگذار: امیر حسین قاسمی، طراح جلوه های ویژه: محمد لطفعلی، تدوین: امیر ادیب پرور، مدیر روابط عمومی: بابک جوادی، مدیر تدارکات: حسین آذربرا، مدیرتولید: حسن صنعتی، مجری طرح: رضا شکوری، تهیه کننده: علی سرتیپی، پخش از فیلمیران.


تیزر فیلم ستاره بازی

تصاویر فیلم ستاره بازی
دانلود فیلم ستاره بازی
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی، لطفا با پشتیبانی آنلاین یا پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید و یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 3-مشاهده مجوز فروش از شرکت هنر اول 4-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید
دیدگاه 0