دانلود انیمیشن آخرین داستان

آخرین داستان
جمشید رفته است و ضحاک در پی طمع و جاه طلبی برای محاصره جمکرد، به نیابت از پدر بر تخت جمشید تکیه می‌زند، اما افسوس که اهریمن بر وجود ضحاک سیطره یافته و تاریکی او تمام شهر را فرا می‌گیرد. در این میان آفریدون که کودکی است کشاورز زاده، متولد می‌شود و برای دادخواهی خون پدر و مادرش پیرو کاوه آهنگر قیام می‌کند.

100 دقیقه 1398 1,926 views Last updated on

پس زمینه
✅ دانلود قانونی انیمیشن آخرین داستان با لینک مستقیم و کیفیت HD

 

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار انیمیشن آخرین داستان

آخرین داستان به عنوان اولین نماینده سینمای انیمیشن ایران در کنار ۳۴۴ فیلم واجد شرایط به بخش رقابتی بهترین فیلم نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار راه یافت. حضور این انیمیشن در رقابت اسکار بهترین فیلم در حالی اتفاق افتاد که این انیمیشن ایرانی پیش از این به لیست آثار رقابت‌کننده در بخش بهترین انیمیشن مراسم جایزه اسکار ۲۰۲۰ نیز راه یافته بود.

معرفی انیمیشن آخرین داستان در ویکی پدیا

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر به نمایندگی از سینمای ایران در فهرست ۳۲ اثر رقابت‌کننده در شاخه بهترین انیمیشن آکادمی اسکار قرار گرفت.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی انیمیشن آخرین داستان

۹ آبان ۹۹


تیزر انیمیشن آخرین داستان

 

دانلود انیمیشن آخرین داستان
پشتیبانی
شماره پشتیبانی(ساعات اداری): 09059128195 پشتیبانی تلگرام: @Srmweb شماره پشتیبانی ساعات غیر اداری(18 تا 2 شب): 09022018555
دیدگاه 1

  • منقد مصلح - 06 نوامبر, 2022

    سلام
    حقیقتا بهم نچسبید
    یعنی اگر تیتراژ نمی داشت یا نمی دیدم، فکر می کردم که یک شرکت ژاپنی خودجوش آمده و قصه ای از قصه های شاهنامه را انیمیشن کرده(انیمه)، چون استاندارد هایی که برای ساخت این اثر بکار رفته به سبک خارجی است، در صورتی که مدت هاست که کشور استاندارد ایرانی اسلامی در ساخت انیمیشن ها دارد و کودک و نوجوان و والدین او متوجه این تفاوت ها می شود.
    ۱- پخش تک خوانی زن که خلاف شرع و احکام اسلام است و در کل در موسیقی علیرغم قوت آن در خیلی جاها استاندارد های دینی رعایت نشده.
    ۲- پخش صحنه هایی ما مضامین جنسی کم رنگ مثل حضور نیمه عریان ضحاک در مقابل دختر جمشید و حضور دختر جمشید در مقابل پوشش عریان ضحاک هم چنین فوکوس دوربین بر روی لب های دختر جمشید
    ۳- اشاره به بی حجابی زنان ایرانی در طول انیمیشن که خود خلاف آموزه های زرتشت است.
    و بطور کل می توان گفت که نصف انیمیشن درگیر همین مسائل حاشیه ای بوده است و کمی از قصه دور شده است و هم چنین به تصویر کشیده شیاطین و دیوان مقابل فریدون هم به سبک انیمه های ژاپنی است.
    اما قبل تر از این انیمیشن، انیمیشن دیگری به سبک کاراکترهای خمیری ساخته شده بود که هدف والای آن(حس عزت و اقتدار ایرانی اسلامی) بطور کامل در مخاطب ایجاد می شده است.