دانلود سریال های ایرانی با لینک مستقیم


هم گناه ، به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است.

دل ، مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی، محصول سال ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال به قلم بابک کایدان و میثم کایدان نگاشته شده‌است.

مانکن ، مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه کنندگی ایرج محمدی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ۲۶ قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده‌است.

کرگدن ، مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه‌کنندگی صادق یاری، محصول سال ۱۳۹۸ است.

خواب‌زده ، سریالی به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه‌کنندگی الهام غفوری و نویسندگی سعید نعمت‌الله است. فیلم‌برداری این مجموعه از ۲۸ آذر ۱۳۹۷ آغاز گردید.

هیولا ، مجموعه‌ای نمایشی به کارگردانی مهران مدیری، تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی و مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران است. طراح و سرپرست فیلمنامه این سریال، پیمان قاسم‌خانی است.

نهنگ آبی ، عنوان مجموعهٔ نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی، نویسندگی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۷ است.

سال‌های دور از خانه ، سریالی برای شبکه نمایش خانگی است که مجید صالحی کارگردانی و محمدحسین قاسمی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. این سریال نخستین اسپین آف ایرانی از روی سریال شاهگوش ساخته داوود میرباقری می‌باشد.

گلشیفته ، مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی بهروز شعیبی، محصول سال ۱۳۹۶ است. این مجموعه کمدی-اجتماعی به تهیه‌کنندگی علی اکبر نجفی در تاریخ ۲۸ آذر ۱۳۹۶ در یزد، تهران و در قسمت‌هایی از شهر کرج جلوی دوربین رفته‌است.

هشتگ خاله سوسکه ، یک سریال فانتزی و موزیکال به کارگردانی محمد مسلمی(عمو فیتیله ای) و به تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی است که در ۱۵ قسمت تهیه شده و از بهمن ۱۳۹۷ در شبکه نمایش خانگی پخش شده‌است.

ممنوعه ، مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر نجفی، محصول سال ۱۳۹۷ است. تصویربرداری این مجموعه اجتماعی به سرمایه‌گذاری صادق یاری در زمستان ۱۳۹۶ در تهران آغاز شد و قسمت‌هایی از آن هم در سال ۱۳۹۷ در شهرهای شمالی کشور جلوی دوربین رفته‌است

عالیجناب ، نام یک سریال به کارگردانی سام قریبیان و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی است. که در ۱۳ آذر ماه سال ۱۳۹۶ در شبکهٔ نمایش خانگی منتشر شد.

ریکاوری ، مجموعه‌ای نمایشی به کارگردانی بهادر اسدی و تهیه‌کنندگی جمال گلی و سرمایه گذاری سید جواد حسینی می‌باشد.

رقص روی شیشه ، عنوان مجموعهٔ نمایش خانگی به زبان فارسی و ساخت کشور ایران است. مهدی گلستانه کارگردانی این مجموعه را برعهده داشته‌است.

ساخت ایران ۲ ، نام فصل دوم مجموعه‌سازی ساخت ایران زمین است و در سال ۱۳۹۷–۱۳۹۶ تولید شده‌است. این سریال از ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ تا ۲ آبان ۱۳۹۷، توسط شبکه نمایش پخش شد. کارگردانی این فصل بر عهده برزو نیک‌نژاد است.

شهرزاد ، مجموعه‌ای نمایشی است که فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دوم آن در سال ۱۳۹۶ در ۱۵ قسمت پخش شد. همچنین فصل سوم این سریال هم در ۱۶ قسمت در زمستان ۱۳۹۶ آغاز شد و در ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ پایان یافت. کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است.