دانلود انیمشین کریسمس در کتل هیل(رایگان و دوبله)

در انیمیشن کریسمس در کتل هیل کلارا گوساله برای گذراندن اولین کریسمس خود در کتل هیل با پدرش هیجان زده است، اما وقتی آنها به مزرعه می رسند، کلارا از دیدن اینکه او سعی نکرده برای تعطیلات تزئین کند، ناامید می شود. هنگامی که پدرش به طور غیرمنتظره ای برای کار فراخوانده می شود، کلارا آن را فرصتی می بیند که با کمک جن کریسمس که در مزرعه زندگی می کند، کتل هیل را به بهشت ​​کریسمس تبدیل کند، اما همانطور که کلارا متوجه می شود این موضوع در مورد با هم بودن در کریسمس است. مهمترین است.

--- 988 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی انیمشین کریسمس در کتل هیل با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار  انیمشین کریسمس در کتل هیل
◀️ معرفی  انیمشین کریسمس در کتل هیل در ویکی پدیا

انیمیشن Christmas at Cattle Hill محصول کشور نروژ و در ژانر انیمیشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Will Ashurst در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. در انیمیشن کریسمس در کتل هیل بازیگرانی چون Marit Andreassen، Mats Eldøen، Sigrid Bonde Tusvik، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود انیمشین کریسمس در کتل هیل(رایگان و دوبله)
پشتیبانی
اطلاعات
بازیگران
پس زمینه
دیدگاه 0