فیلم ابر بارانش گرفته

ابر بارانش گرفته
سارا پرستار ۳۵ ساله و مجرب، به بیمارانش کمک می‌کند تا آرام شوند. حتی آنها که امیدی به زنده ماندنشان نیست…

102 دقیقه 1398 1,315 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم ابر بارانش گرفته با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم ابر بارانش گرفته
◀️ معرفی فیلم ابر بارانش گرفته در ویکی پدیا

مجید برزگر بعد از فیلم «یک شهروند کاملا معمولی» که سال ۱۳۹۳ در جشنواره حضور داشت، مدتی فقط در کار تهیه‌کنندگی بود و حالا با فیلمی به جشنواره می‌آید که عنوانش یادآور داستان کوتاهی از شمیم بهار است. فیلم‌نامه این فیلم توسط مجید برزگر و آرمان خوانساریان نوشته شده و نازنین احمدی و مزدک میرعابدینی بازیگران اصلی آن هستند. «ابر بارانش گرفته»؛ روایتی از امیدبخشی یک پرستار زن به ناامیدی‌هاست.
داستان و فرم متفاوت این فیلم در ادامه فیلم‌های پیشین این کارگردان است که در تهران و شمال ایران فیلمبرداری شده است.فیلمنامه این فیلم توسط مجید برزگر و آرمان خوانساریان نوشته شده و تهیه کنندگی اثر را خود برزگر عهده دار است.نازنین احمدی، مزدک میرعابدینی، علی ثانی فر، ارشیا نیک‌بین بازیگران اصلی فیلم هستند.
حمیدرضا مالکی، کاوه هادی مقدم، سورن مناساکانیان، منصوره ایزد پناه، پریسا بهپوری، ناهید حدادی، رامین محمدیان، محمود کیان، پریسا خواجه دهی، سالار دریامج، یحیی حقیقت خواه، نهال موسوی، سعید میرزایی، شهین کاظمی، جمال سادات، رها تقوایی، علی موسوی نژاد و حمید امیدوار از دیگر بازیگران این فیلم هستند.
مجید برزگر پیش از علاوه بر «یک شهروند کاملا معمولی»، فیلم‌های بلند «پرویز» و «فصل باران‌های موسمی» را کارگردانی کرده است. این فیلم‌ها در زمان خود با نقد‌های مثبتی روبرو شد و می‌توان گفت «پرویز» از بهترین‌های این کارگردان است.

جوایز فیلم ابر بارانش گرفته

سیمرغ بهترین نقش اول زن: نازنین احمدی از جشنواره فجر ۳۸


تیزر فیلم ابر بارانش گرفته

 


تصاویر فیلم ابر بارانش گرفته
فیلم ابر بارانش گرفته
پشتیبانی
دیدگاه 0