دانلود فیلم مغز استخوان

مغز استخوان
الان مسئله‌ی شما چیه؟! می‌خواین بگین قانونی نیست؟! یعنی اینجا همه‌چی همیشه قانونی اتفاق می‌افته؟! هممون درستیم؟! هیچکی هیچ غلطی نکرده تا حالا؟!

75 دقیقه 1398 6,764 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم مغز استخوان با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم مغز استخوان
◀️ معرفی فیلم مغز استخوان در ویکی پدیا

حمیدرضا قربانی که سابقه همکاری با اصغر فرهادی را دارد بعد از ساخت فیلم سینمایی خانه‌ای در خیابان چهل و یکم این فیلم را در ژانر اجتماعی ساخته است. فیلم مغز استخوان به رابطه چند زن در شهر می‌پردازد.

مغز استخوان فیلمی در ژانر درام به کارگردانی حمیدرضا قربانی و به نویسندگی علی زرنگار و تهیه‌کنندگی حسین پورمحمدی محصول سال ۱۳۹۸ است.فیلم «مغز استخوان» یک ملوردام اجتماعی است که در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت دو جایزه شد

داستان فیلم مغز استخوان

بهار با بازی پریناز ایزدیار پسرش (پیام بُداغی) دچار سرطان شده و دکترها همه راهها رو رفتن و هیچ راهی برای درمان این بچه غیر از استفاده از بانک خون بند ناف باقی نمونده و این در حالیه که بهار از همسرش جدا شده و با همسر فعلیش حسین بُداغی با بازی بابک حمیدیان زندگی میکنه از طرفی پدر پیام با بازی جوادعزتی به جرم قتل و تجاوز تا یکماه دیگه اعدام میشه بهار نهایتا برای به دنیا آوردن بچه جدید مجبور میشه علیرغم میل قلبی خود و همسرش از همسرش جدابشه تا بتونه با پدر پیام ازدواج کنه و …

بازیگران فیلم مغز استخوان

پری ‌ناز ایزدیار ،بابک حمیدیان ،نوید پور فرج ،علیرضا میر سالاری و جواد عزتی،بهروز شعیبی بازیگران فیلم مغز استخوان هستند.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم مغز استخوان

 


تیزر فیلم مغز استخوان 

تصاویر فیلم مغز استخوان
دانلود فیلم مغز استخوان
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی در پرداخت، لطفا با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-هر یک از فایل ها هم از طریق سروری در داخل ایران و هم سروری خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت. 3-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. پشتیبانی تلگرام :: صفحه راهنما شماره پشتیبانی: 09022018555
دیدگاه 0