دانلود فیلم مقیمان ناکجا

مقیمان ناکجا
داستان فیلم که بخش عمده سکانس های آن داخلی است درباره جوانی ست که به ناگاه وارد یک مهمانسرا می شود؛ مهمانسرایی غریب که معلوم نیست کجاست ولی هرچه بیشتر بر مختصات مهمانسرا تامل می‌ شود بیشتر آشکار می‌ شود که جوان در جایی بین مرگ و زندگی قرار گرفته است.

100 دقیقه 1397 4,606 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم مقیمان ناکجا با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم مقیمان ناکجا
◀️ معرفی فیلم مقیمان ناکجا در ویکی پدیا

مقیمان ناکجا فیلمی محصول سال ۱۳۹۶ ایران به نویسندگی و کارگردانی شهاب حسینی بر اساس نمایشنامهٔ مهمان‌سرای دو دنیا اثر اریک امانوئل اشمیت است.


زمان  اکران در سینما فیلم مقیمان ناکجا

فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» از چهارشنبه ۲۸ تیر در سینماهای منتخب گروه هنر و تجربه در  تهران و شهرستان‌ها اکران می‌شود و در آستانه اکران این فیلم، پوستر آن که توسط گروه گرافیکی موسسه هفت آسمان طراحی شده، رونمایی و منتشر شد.


تصاویر فیلم مقیمان ناکجا

هنوز اطلاعاتی منتشر نشده


تیزر فیلم مقیمان ناکجا
دانلود فیلم مقیمان ناکجا
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی، لطفا با پشتیبانی آنلاین یا پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید و یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 3-مشاهده مجوز فروش از شرکت هنر اول 4-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید
دیدگاه 1

  • لیلا - 13 سپتامبر, 2021

    سلام این فیلم کی اکران میشه