دانلود رایگان فیلم ماهی و گربه

ماهی و گربه
چند دانشجوی دختر و پسر برای شرکت در جشن بادبادک بازی به شمال کشور رفته‌اند. در همسایگی کمپ کوچک آنها کلبه رستورانی قرار دارد که سه مرد ساکن آن هستند...

135 دقیقه 1395 2,402 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم ماهی و گربه با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم ماهی و گربه
◀️ معرفی فیلم ماهی و گربه در ویکی پدیا

ماهی و گربه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی شهرام مکری و تهیه کنندگی سپهر سیفی محصول سال ۱۳۹۲ است.

این فیلم موفق شد جایزه ویژهٔ بخش افق‌های جشنواره فیلم ونیز را در سال ۲۰۱۳ به دلیل «محتوای خلاقانه» از آنِ خود کند.تمام فیلم ماهی و گربه در یک سکانس پلان اتفاق می‌افتد. شهرام مکری و محمود کلاری همراه با گروه بازیگران فیلم یک ماه تمرین کردند تا بتوانند این تک‌شات طولانی را ضبط کنند.

مکری دربارهٔ ایدهٔ این فیلم گفته‌است:

ماهی و گربه فیلمی است دربارهٔ زمان. دربارهٔ اینکه چطور می‌توان در زمان پرسپکتیو ایجاد کرد و آن را درهم ریخت. جذابیت ساخت این فیلم برایم در شیوهٔ اجرایش بود. پافشاری بر روایت داستانی در یک سکانس پلان و تلاش برای اینکه در یک پلان که طبیعتاً زمانی رو به جلو دارد شکست به وجود آورم.

برخی منتقدین ماهی و گربه را از این جهت فیلمی منحصر به فرد در تاریخ سینما می‌دانند که توانسته «تک‌شات بودن» و «مفهوم تکرار زمانی» را همزمان به کار برد.

این فیلم در تاریخ ۱۳ مهر ۱۳۹۳ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

دانلود رایگان فیلم ماهی و گربه
پشتیبانی
⍟ شماره پشتیبانی (ساعات اداری): ۰۲۱۲۶۲۹۰۳۰۵ , پشتیبانی تلگرام: @Srmweb پشتیبانی تلفنی ساعات غیر اداری از ساعت ۶ بعد ازظهر تا ۱ شب: ۰۹۰۲۲۰۱۸۵۵۵
دیدگاه 0