انیمیشن دفترچه مرگ

DEATH NOTE
انیمیشن سریالی Death Note بر اساس یک مانگای ژاپنی به همین نام ساخته شده است . تمرکز داستان انیمیشن سریالی Death Note بر روی Light Yagami است یک دانش آموز دبیرستانی تنها ، که زندگی او با پیدا کردن یک دفترچه سیاه و کهنه دستخوش تغییرات زیادی می شود ، دفترچه ای که به صاحب آن قدرت قتل تمام انسان هایی که می شناسد را می دهد . بعد از اولین تجربه اش با دفترچه ، Light Yagami با یک Shinigami خدای مرگ ، موجوداتی که برای زنده ماندن به کشتن سایر موجودات وابسته هستند ، با نام Ryuk آشنا می شود . Light نقشه اش برای کشتن تمام جنایتکاران جهان تا زمانی که فقط کسانی زنده بمانند که او آنها را خوب می پندارد ، و برنامه اش برای حکومت به این دنیای جدید به عنوان خدا را برای Ryuk تعریف کرد . بزودی مرگ غیر قابل توضیح جنایتکاران در نقاط مختلف جهان توجه Interpol را جلب می کند . در ادامه معروف ترین کاراگاه جهان به نام L برای حل این پرونده به ژاپن فرستاده می شود ، L با هویت یک قاتل سریالی با نام Kira وارد ژاپن می شود اما Light که از هویت واقعی L با خبر می شود ، می تواند در موقع مناسب از مهلکه فرار کند .

20 دقیقه 2006 787 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی انیمیشن دفترچه مرگ با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار انیمیشن دفترچه مرگ
◀️ معرفی انیمیشن دفترچه مرگ در ویکی پدیا
انیمیشن دفترچه مرگ
پشتیبانی
دیدگاه 0