فیلم به وقت شام

به وقت شام
یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آن‌ها به پرواز درآوردن هواپیمایی در تَدمُر به سمت دمشق است، آن‌ها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند، اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنهاست...

115 دقیقه 1396 3,075 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم دارکوب با لینک مستقیم و کیفیت HD

 


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم به وقت شام
◀️ معرفی فیلم به وقت شام در ویکی پدیا
  • این فیلم در ۳ ماه فیلمبرداری شد
  • این فیلم با سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی فیلمبرداری شده.
  • گفته شده است رئیس سازمان هنری رسانه ای اوج (احسان محمدحسنی) در نشست خبری اش اعلام کرده: ۸ میلیارد برآورد ساخت این فیلم است.
  • اسم قبلی این فیلم پرواز به وقت شام نام داشت
حواشی جشنواره فیلم فجر و دعوای لفظی حاتمی کیا با رشیدپور
این کارگردان پس از دریافت جایزه با حضور روی صحنه، ضمن انتقاد از رویکرد تلویزیون و رضا رشیدپور در پرداختن به فیلم «به وقت شام» گفت: «من فیلمساز وابسته‌ام. من فیلمساز این نظامم. من ۳۰ سال است که روی این سن می‌آیم و می‌روم، بار اولم نیست. باید تقدیر کنم از سازمان اوج که واقعا سربازان گمنام هستند. افرادی مانند رشیدپور واژه‌هایی در این باره می‌سازند که مطرح می‌شود. من اعتراض می‌کنم به صداوسیما و از سبکه سه شکایت به خدا می‌برم.
حاج قاسم سلیمانی می‌گوید من برای «به وقت شام» گریه کردم اما اُف بر آن کسی که می‌گوید این فیلم کمدی است. من افتخار می‌کنم فیلمی درباره مدافعان حرم ساخته‌ام و افتخار می‌کنم بابت ساخت این فیلم از عزیزی مثل حاج قاسم سلیمانی هدیه گرفتم.»
او افزود: «افرادی مانند رشیدپور واژه‌هایی در این باره می‌سازند که مطرح می‌شود. من اعتراض می‌کنم به صداوسیما و از سبکه سه شکایت به خدا می‌برم. حاج قاسم سلیمانی می‌گوید من برای به وقت شام گریه کردم اما اف بر کسانی که می‌گویند این فیلم کمدی است. افتخار می‌کنم فیلمی درباره مدافعان حرم ساخته‌ ام و افتخار می‌ کنم بابت ساخت این فیلم از عزیزی مثل حاج قاسم سلیمانی هدیه گرفتم.»
حاتمی کیا همچنین گفت: «من اعتراض مي كنم به تلويزيون. من از مسئولان شبكه ٣ و ٢ شكايتم را به خدا مى برم. اين لجبازي و نگاه زشت را به خدا شكايت مى برم.»
این اظهارات او موجی از اعتراضات را علیه این فیلمساز از سوی هنرمندان و کاربران فضای مجازی به راه انداخت و اعتراضات بسیاری به این رفتار و سخنانش شد تا جایی که بسیاری این اقدام او را به موجب پایان محبوبیت این کارگردان تلقی کردند.
حواشی اکران فیلم به وقت شام

کمی بعد از آغاز اکران این فیلم، گروهی با لباس ستیزه‌جویان داعش و به همراه اسب در حالیکه سلاح و شمشیر در دست داشتند وارد محوطه پردیس سینمایی کوروش شدند. حرکتی که در ابتدا باعث ترس شماری از حاضران شد.

اما بعد روشن شد که این نمایش حرکتی تبلیغاتی برای نمایش فیلم «به وقت شام»، ساخته ابراهیم حاتمی کیا بوده است.اما واکنش‌هایی که نسبت به آن برانگیخته شد سرانجام ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان این فیلم را به عذر خواهی واداشت.


جوایز و افتخارات فیلم به وقت شام

-سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری به علیرضا علویان برای فیلم های به وقت شام و مغزهای کوچک زنگ زده در جشنواره فجر ۳۶

-سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن به کارن همایونفر برای «به وقت شام»در جشنواره فجر ۳۶

-سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را به ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم به وقت شام در جشنواره فجر ۳۶


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم به وقت شام

۲۱شهریور۹۷


تیزر فیلم به وقت شام

تصاویر و پشت صحنه فیلم به وقت شام

فیلم به وقت شام
پشتیبانی
شماره پشتیبانی(ساعات اداری): 09059128195 پشتیبانی تلگرام: @Srmweb شماره پشتیبانی ساعات غیر اداری(18 تا 2 شب): 09022018555
دیدگاه 1

  • لاله زارعی - 02 نوامبر, 2020

    سلام وقتتون بخیر چرا هیچ کدام از لینک های دانلود فیلم به وقت شام کار نمی کنه ؟
    ممنون میشم بررسی بفرمایید