✅  دانلود قانونی خلاصه فصل ۲ زخم کاری (بازگشت) با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند.  تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است. لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار خلاصه فصل ۲ زخم کاری (بازگشت)
◀️ معرفی فصل دوم زخم کاری  در ویکی پدیا

فصل دوم زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان کلید خورد.در فصل جدید زخم‌کاری با عنوان «بازگشت» علاوه بر حضور تیم بازیگری فصل قبل و حضور هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی، بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند.

بررسی منتقدان فصل ۲ زخم کاری (بازگشت)

زخم کاری، با نظرات اکثراً مثبتی از منتقدان مواجه شد. علیرضا میرمصطفوی از وبسایت «سرگرمی»، این مجموعه را ستود و دربارهٔ آن گفت: «زخم کاری در انتها مخاطب را تنها نمی‌گذارد. او را با خود به دل قصه می‌برد، به آرمان‌های داستان‌نویسی پایبند می‌ماند و می‌تواند با خلق درام و لحظاتی مسخ‌کننده از راضی‌کننده‌ترین سریال‌های ایرانی تولید شده باشد.». میرمصطفوی، بازی جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور، کارگردانی، تعداد زیاد لحظات به‌یادماندنی هر قسمت و پایان‌بندی را از نقاط قوت مجموعه دانست و قسمت آزمایشی و کشش برخی خرده پیرنگ‌ها را مورد انتقاد قرار داد.محمد مهدی نادی از وبسایت «الف»، قصه‌گویی، غافلگیری در پایان هر قسمت، شخصیت‌پردازی مالک، بازی عزتی و آزادی‌ور و دیگر شخصیت‌های مکمل را مورد تحسین قرار داد و کارگردانی برخی سکانس‌ها، لحن سریع قصه در قسمت‌های پایانی و نبود فلش‌بک برای شخصیت‌های مالک و سمیرا را مورد انتقاد قرار داد.

دیگر عوامل تولید زخم کاری؛ بازگشت

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌قلم گروهی از نویسندگان شامل میلاد اکبرنژاد، میلاد نجفی، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است. محسن جعفرزاده و محمد طلوعی هم همراه این تیم نویسنده بوده‌اند. مدیر فیلمبرداری هادی بهروز است، مهدی سعدی تدوین را به عهده داشته، حبیب خزایی‌فر مثل سابق آهنگساز است، علی مردانه مجری طرح و مدیریت برنامه‌ریزی را به دست گرفته، مهرشاد ملکوتی و هادی ساعدمحکم مسئولیت صدای زخم کاری را به عهده داشته‌اند.

محمدرضا دلنوازی مدیر تولید بوده و شهرام خلج هم طراح گریم سریال. طراحی صحنه و لباس را به ترتیب محمدحسین کرمی و مریم جعفری طادی انجام داده‌اند. امین پهلون‌زاده و ایمان کرمیان نیز جلوه‌های ویژه بصری و میدانی را به دست گرفته‌اند. عکاس زخم کاری فتاح ذی‌نوری است و تیتراژ هم کاری از محراب مشهدبان است.

 

سرنوشت شخصیت های سریال زخم کاری

اینجا نگاهی می‌اندازیم به سرنوشت کاراکترهایی که در فصل اول و دوم حضور داشتند و برخی کشته شدند و برخی هم داستانشان تا فصل سوم ادامه دارد:

مالک مالکی | جواد عزتی

مالک مالکی | جواد عزتی

داستان حول محور شخصیت مالک مالکی می‌گذرد. جوانی زیاده‌خواه که طمع در پایان فصل یک کار دستش داد و خانواده‌اش را در معرض نابودی قرار داد. مالک در پایان فصل در انتقام عجیب به دست معشوق سابقش (منصوره) با چاقو زخمی شد  و در آغاز فصل دوم شاهد بودیم که توسط ناصر ریزآبادی در تابوت گذاشته و در یکی از زمین‌های کشاورزی در شمال کشور به خاک سپرده شد. مالک به کمک دستمالچی از مرگ نجات پیدا کرد و در طول فصل دوم سایه‌ حضورش بر روی تمامی شخصیت‌ها افتاده بود. چنانچه مخاطب در تمامی قسمت‌های فصل دوم منتظر خروش مالک علیه ظلم‌های طلوعی بود اما آنچه که اتفاق افتاد یک غافلگیری جذاب بود. مالک با مرگ پسرش بر سر مزارش حاضر شد و با طلوعی چشم تو چشم شد تا پایان فصل دوم و چشم‌ انتظاری مخاطب برای فصل سوم همچنان با هیجان همراه باشد.

سمیرا | رعنا آزادی‌ور

سمیرا | رعنا آزادی‌ور

سریال زخم کاری یک زن فم‌فتال و فتنه‌انگیز را درون قصه‌اش می‌دید که یک تنه توانست تمامی خانواده ریز‌آبادی را به خاک سیاه بنشاند. سمیرای مشهور و ترسناک و همسر مالک البته در پایان فصل یک به دلیل جنونی که به واسطه شراکت در قتل چند نفر از همکاران مالک به خصوص حاج عمو به او دست داد راهی تیمارستان شد. در آغاز فصل دوم سمیرا با مسعود طلوعی یکی از مهره‌های اصلی پشت پرده هلدینگ ریزآبادی رابطه عاطفی برقرار کرد و در غیاب همسر سابقش سعی کرد با نزدیک شدن به طلوعی خودش و فرزندش را از گزند ریزآبادی‌ها در امان نگه دارد. اگرچه پایان فصل دوم اتفاقات طور دیگری رقم خورد و با بازگشت مالک همه معادلات سمیرا به هم ریخت. اما باید منتظر فصل سوم و ادامه سرنوشت این شخصیت باشیم.

مسعود طلوعی | کامبیز دیرباز

مسعود طلوعی | کامبیز دیربازمسعود طلوعی یکی از شخصیت‌های در سایه در فصل اول بود که فقط نامی از آن به گوش می‌رسید. این شخصیت در فصل دوم تبدیل به یکی از مهره‌های اصلی پیشبرد درام شد به طوری که نشان داد حضور او و قدرتی که دارد می‌تواند تمامی آنچه که هلدینگ ریزآبادی دارد را مدیریت کند. طلوعی یکی از افراد با نفوذ و ریاکاری است که نمونه‌های آن را در دستگاه‌های دولتی زیاد دیده‌ایم. آدمی که در ظاهر هیچ کاره است و یک خیریه برای کمک به افراد ناتوان دارد ولی در پشت پرده تمامی قدرت را در دست گرفته است. تقابل این شخصیت جذاب با مالک در پایان فصل دوم سریال زخم کاری نوید یک فصل پر هیجان را به مخاطب در فصل سوم می‌دهد.

سیما | الناز ملک

سیما | الناز ملکیکی از شخصیت‌های متفاوت و جذاب فصل دوم سریال زخم کاری سیما با بازی الناز ملک بود. شخصیتی متفاوت و یکی از زنان جاه‌طلب که دقیقا نقطه مقابل سمیرا بود. سیما همسر دوم شفاعت بعد از مرگ همسر اولش بود و دشمن شماره یک طلوعی به شمار می‌آمد. زنی که سعی می‌کرد از فرزندان شوهرش مراقبت کند اما بعد از مرگ خودخواسته شیدا دیگر تبدیل به یکی از خونخواهان او شد و حالا در فصل سوم تقابل او با طلوعی و احتمالا همدستی‌اش با مالک می‌تواند به جذابیت‌های سریال بیفزاید.

 

میثم | مرتضی امینی‌تبار

میثم | مرتضی امینی‌تبارفرزند ارشد مالک که در فصل اول گرفتاری‌های زیادی را پشت سر گذاشت و پس از مرگ مائده که عاشقانه او را دوست داشت درگیر زندان در دوبی شد در فصل دوم تبدیل به شخصیت اصلی سریال شد که سعی کرد جانشین پدرش مالک در هلدینگ باشد. اما میثم با عشقی که نسبت به دختر شفاعت یعنی شیدا ابراز کرد خودش را گرفتار خشم و کینه شفاعت و طلوعی کرد و در نهایت هم در پایان فصل دوم به دست برادر شیدا به طرز فجیعی کشته شد.

 

دانلود قسمت های سریال زخم کاری ۲

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی خلاصه فصل ۲ زخم کاری (بازگشت)

اعلام نشده است


تصاویر فصل دوم زخم کاری

 


تیزر فصل دوم زخم کاری
دانلود خلاصه فصل 2 زخم کاری (بازگشت)
پشتیبانی
دیدگاه 0