✅  دانلود قانونی رایگان فیلم ونکا  با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار  فیلم ونکا  
◀️ معرفی فیلم ونکا  در ویکی پدیا
وانکا (انگلیسی: Wonka ) فیلم فانتزی موزیکال محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی پل کینگ است که فیلم‌نامه را به همراه سایمن فارنابی مشترکاً نوشت. این فیلم داستان پیدایش ویلی وانکا، شخصیت رمان چاپ ۱۹۶۴ چارلی و کارخانه شکلات‌سازی اثر رولد دال را روایت می‌کند و روزهای نخستش به‌عنوان شکلات‌ساز را به تصویر می‌کشد.
بازیگران فیلم ونکا  
تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا

مجموعه‌ای از بازیگران بااستعداد در وانکا نقش‌آفرینی کرده‌اند. همانطورکه اشاره کردیم، تیموتی شالامی در نقش شکلات‌ساز مشهور، ویلی وانکا، حضور دارد. البته برادران وارنر در ابتدا این نقش را برای تام هالند در نظر گرفته بود، اما در نهایت به شالامی رسید. وانکا اولین فیلمی است که در آن شالامی، با قطعات موزیکالی از نیل هانن از گروه دیواین کمدی، آواز می‌خواند و می‌رقصد. زیرا وانکا یک فیلم موزیکال است و شالامی اجرای هفت قطعه موزیکال برجسته را در فیلم به عهده دارد.

همچنین، شالامی به زودی با بخش دوم حماسه علمی تخیلی دنی ویلنوو، تلماسه Dune، در نقش پل اتریدیز، بازمی‌گردد. لیدی برد Lady Bird و زنان کوچک Little Women هر دو به کارگردانی گرتا گرویگ، گزارش فرانسوی The French Dispatch از وس اندرسن، بالا رو نگاه نکن Don’t Look Up از آدام مک‌کی، و استخوان‌ها و همه Bones and All و مرا با نامت صدا کن Call Me by Your Name از لوکا گوادانینو که این دومی نامزدی اسکار و گلدن گلوب را برای شالامی به همراه داشت، از جمله آثار مطرح کارنامه این بازیگر جوان هستند.

سالی هاوکینز در نقش مادر وانکا

بازیگر انگلیسی سالی هاوکینز که یک جایزه گلدن گلوب برای فیلم الکی خوش Happy-Go-Lucky از مایک لی و دو نامزدی اسکار به ترتیب برای فیلم‌های جاسمین غمگین Blue Jasmine از وودی آلن و شکل آب The Shape of Water از گیرمو دل‌تورو در کارنامه دارد، در نقش مادر ویلی وانکا حضور پیدا کرده است. این سومین همکاری هاوکینز با پل کینگ بعد از فیلم پدینگتون و دنباله آن Paddington محسوب می‌شود.

مستر بین در نقش یک کشیش شرور

بازیگر و صداپیشه آمریکایی کیگان-مایکل کی در نقش رئیس پلیس حضور دارد. فیلم لگو The LEGO Movie، هتل ترانسیلوانیا ۲ و دنباله‌های آن Hotel Transylvania، داستان اسباب‌بازی ۴ Toy Story 4 و مجموعه سیمپسون‌ها The Simpsons، از جمله آثار مطرح کیگان-مایکل کی به عنوان صداپیشه هستند. همچنین مخاطبان احتمالا او را بخاطر بازی در فیلم‌هایی مانند رئیس‌های وحشتناک ۲ Horrible Bosses 2 و دولمایت اسم من است Dolemite Is My Name و سریال‌های فارگو Fargo‌ و معاون رئیس‌جمهور Veep، بشناسند.

فهرست بازیگران مطرح وانکا به همینجا ختم نمی‌شود؛ الیویا کلمن که برای بازی در فیلم سوگلی The Favourite یورگوس لانتیموس برنده جایزه اسکار شد، ستاره فیلم‌های کمدی رمانتیک هیو گرانت، روآن اتکینسون که همه ما او را با نقش مستر بین می‌شناسیم، پترسون جوزف در نقش شکلات‌ساز رقیب آرتور اسلاگ‌ورث، به همراه متیو بینتون، سایمن فارنابی، مت لوکاس و جیم کارتر، از دیگر بازیگران وانکا هستند.


تصاویر  فیلم ونکا  
 

هنوز اطلاعاتی منتشر نشده

دانلود رایگان فیلم ونکا ( دوبله)
پشتیبانی
دیدگاه 0