✅  دانلود قانونی سریال آکتور با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال آکتور
◀️ معرفی سریال آکتور در ویکی پدیا
آکتور مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی است. در این سریال احمد مهرانفر، نوید محمدزاده، هستی مهدوی‌فر، هانیه توسلی، گلاره عباسی، هومن برق‌نورد و مهراوه شریفی‌نیا به ایفای نقش پرداخته‌اند.
جوایز سریال آکتور

سریال آکتور جایزه بزرگ بخش بین‌الملل جشنواره سریزمانیا Series Mania را از آن خود کرد. این برای نخستین بار است که یک سریال ایرانی تولید شده در بخش خصوصی در یک جشنواره معتبر جهانی، پذیرفته و در بخش اصلی و رقابتی جایزه اصلی را کسب می‌کند.

اختتامیه جشنواره فرانسوی سریزمانیا دقایقی پیش در شهر لیل فرانسه با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد. طبق اعلام سایت جشنواره، سریال آکتور جایزه بزرگ جشنواره در بخش رقابتی بین‌الملل را کسب کرد. در این بخش، ۴ جایزه بهترین بازیگر زن و مرد، بهترین فیلمنامه و جایزه بزرگ جشنواره اهدا می‌شود

آکتور به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی در کنار سریال‌هایی از کشورهای آمریکا، فرانسه، اسپانیا، ژاپن و… که محصولات شبکه‌های بزرگ اپل‌تی‌وی پلاس، آرته، هولو، پارامونت و پرایم ویدئو هستند به رقابت پرداخت. جشنواره سریزمانیا یکی از بزرگترین رویدادهای بین‌المللی در حوزه سریال‌سازی در جهان است که حدود ۴۰۰ سریال از کشورهای مختلف برای حضور در این دوره جشنواره ثبت‌نام کرده بودند و تنها ۸ سریال در بخش بین‌الملل مورد داوری قرار گرفتند.


تصاویر سریال آکتور

 

دانلود سریال آکتور ( همه قسمت ها)
پشتیبانی
در صورت نیاز از طریق یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی تماس بگیرید ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697
دیدگاه 0