✅  دانلود قانونی سریال حیثیت گمشده ( همه قسمت ها)   با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار  سریال حیثیت گمشده  
◀️ معرفی  سریال حیثیت گمشده  در ویکی پدیا

حیثیت گمشده به تهیه کنندگی محمد رضا منصوری و با موضوع درام و خانوادگی ساخته شده است.

سجاد پهلوان زاده کارگردانی سریال پر مخاطب حیثیت گمشده را بر عهده دارد؛ وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۲ و با کار تدوین آغاز کرد. پهلوان زاده در ابتدا تدوین فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی سید شهاب حسینی و پس از آن تدوین فیلم نفس به کارگردانی نرگس آبیار را انجام داد.

بازیگران سریال حیثیت گمشده

حضور چهره‌های مشهور هنری در سریال حیثیت گمشده بر جذابیت این سریال افزوده است. در فیلم حیثیت گمشده بازیگران توانمند بسیاری از جمله مهدی حسینی نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، الناز ملک، مهدی زمین‌پرداز، ستاره پسیانی، نادر فلاح، رحمان باقریان، آرش فلاحت پیشه، اشکان دلاوری، لویی سیفی، روزبه رئوفی، عباس شجاع، جواد پورحیدری، سحر لطفی، مرضیه بدرقه، وحید عبدالمجیدی، عباس قلی زاده، عماد درویشی، محمد مهدی نظری، ابراهیم طلعتی نژاد، آوین فرخی و آرشیدا درستکار در نقش بازیگر خردسال حضور دارند.


تصاویر  سریال حیثیت گمشده 

تیزر  سریال حیثیت گمشده 
دانلود سریال حیثیت گمشده ( همه قسمت ها)
پشتیبانی
در صورت نیاز از طریق یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی تماس بگیرید ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697
اطلاعات
بازیگران
پس زمینه
دیدگاه 0