✅  دانلود قانونی فیلم آسمان غرب  با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم آسمان غرب  
◀️ معرفی فیلم آسمان غرب در ویکی پدیا

«آسمان غرب» نام دومین فیلم بلند سینمایی محمد عسگری در کسوت کارگردان و محصول سازمان سینمایی سوره است. این فیلم با محوریت اقدامات شهید شیرودی در دوران دفاع مقدس جلوری دوربین رفته و میلاد کی‌مرام نقش شهید شیرودی را در این اثر سینمایی ایفا می‌کند. عسگری سال گذشته فیلم «اتاقک گلی» را کارگردانی کرده بود و تازه‌ترین فیلم او هم‌اکنون مراحل پایانی تولید خود را جهت حضور در جشنواره فیلم فجر پشت سر می‌گذارد. اثری که به نظر می‌رسد باید آن را یکی از شانس‌های حضور در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر دانست.

نکته‌ها و حواشی فیلم آسمان غرب

محمد عسکری سال گذشته با کارگردانی فیلم سینمایی «اتاقک گلی» در جشنواره حضور داشت. فیلمی که در بستری عاشقانه آغاز می‌شد و به عملیات مرصاد می‌پرداخت.

داستان این فیلم در روزهای آغازین جنگ می‌گذرد و به لحاظ پروداکشن و تجهیزات نظامی اتفاقی جدید در سینمای ایران محسوب می‌شود.

یکی از مسئولان نظامی مطلع درباره تجهیزات نظامی این فیلم گفته است: «هر ساعت پرواز حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد و برای این فیلم ۵۳ ساعت پرواز در نظر گرفته شده است. همچنین ۱۵۰ دستگاه تانک، ۳۰ دستگاه نفربر، ۳۰۰ سرباز هم طبق گفته معاون قرارگاه آجا در غرب کشور قرار بوده در اختیار فیلم باشد.»

قهرمان اصلی فیلم «آسمان غرب» شهید علی‌اکبر شیرودی است و میلاد کی‌مرام این نقش را ایفا کرده است.

در سال ۱۳۷۱ سریالی به نام سیمرغ نیز از تلویزیون پخش شد که روایت‌گر زندگی دو تن از خلبانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یعنی احمد کشوری و علی‌اکبر شیرودی بود. نقش شهید شیرودی را محمد جوزانی و نقش شهید کشوری را سیدجواد هاشمی ایفا نموده بودند.

جوایز فیلم آسمان غرب

سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و جایزه شهید قاسم سلیمانی به حبیب والی‌نژاد تهیه‌کننده فیلم “آسمان غرب” اهدا شد‌‌.

 

 


زمان  اکران در سینما فیلم آسمان غرب

این فیلم نوروزی با یک هفته تأخیر، اکران خود را از چهارشنبه ۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با شعار «برای مردمت بجنگ!» توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم آسمان غرب  

هنوز اطلاعاتی منتشر نشده


تصاویر فیلم آسمان غرب 

تیزر فیلم آسمان غرب 

هنوز اطلاعاتی منتشر نشده

دانلود فیلم آسمان غرب
پشتیبانی
دیدگاه 0